•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Michael - 28 april 2013 21:10






jag har präntat ner mina ord i snart

närmare ett sekel och jag tror jag ska fortsätta

ett tag till men göra små förändringar.


. . . . . .


hur vet jag inte än men det löser sig.

måste dock lägga in mer foton tycker jag.

inte bara skriva massa tomma rader för utfyllnad.


. . . . . .


sitter med 2 ypperligt bra kameror så

nu får det bli skärpning.

vill passa på att tacka er som kommenterar

mina foton och som anser dom vara snygga.

det värmer ett gammalt gubb-hjärta.


. . . . . .


hade bara min sura lap top funkat som den skulle

så skulle jag lagt in lite nytt idag men det får vänta.

imorgon är det ny vecka och jag ska köpa träolja.

fick tips om att jem och fix hade billigt och

billigt var det minsann jämfört med öb...


. . . . . .


betalar hellre 48.95 kr istället för 59 kr för 2.5 l

eller har jag fel?

Ska jag sen ta bilen 2 mil kostar plötsligt oljan

kanske 20-30 kr mer...


. . . . . . . . . . .


sätter mig tillrätta och ser klart

filmen sen kvällsmat...


 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3 4
5
6
7
8 9 10 11 12 13 14
15 16
17
18 19 20
21
22 23 24 25
26
27 28
29
30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards