•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 april 2016

Av Michael - 19 april 2016 20:14

 



....watching the days goes by....

 

 

Gränsen är hårfin för min del.

Vissa dagar är man ett stort misstag och andra

dagar rätas tankarna ut och man tar tag i småsaker

tills kroppen säger STOPP!!!

 

 

Kastat skräp i containern, städat områdeslokalen

och städat. Krattat på baksidan och möblerat...

Kopplar av efter maten med lite bloggande och Simpsons

på tv och snart ska Leo ut och rastas.

 

 

Skönt att gårdagens kalla vindar inte

virvlar runt ikväll med för det var inte alls

en fröjd känna benen frysa till is....

 

 

 

Av Michael - 19 april 2016 07:40




När man på sluttampen av livet

som bilbyggare insåg att hälsan dalade

och vikten var helt under vågens ramar är det små

detaljer som gör mig glad.

 

 

2003 vägde jag 144Kg och hade storlek 62

på arbetsbyxorna. Vissa kläder efter det har blivit

tok för stora men när man inser snabbt att favvobyxorna

hänger som en Ullareds väska runt kroppen då är det dags

att skiljas.

 

 

Nu senaste invägningen stog vågen på 110.4Kg

och byxstorleken pendlar mellan 56-52 och igår

fick jag ett par nya favvobyxor som sitter kvar

utan skärp med 5 extrahål gjorda.

 

 

Tack för byxorna min goda granne och vän.

Slitstarka och jag ÄLSKAR dom.

En trevlig överraskning en skön blåsig solskensdag...

 

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27 28
29
30
<<< April 2016 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards