•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 januari 2019

Av Michael - 10 januari 2019 20:33




Att lösa sitt 50-års kalas i mitten

av Januari är inte enkelt ska medges.

Som det ser ut nu klarar vi av både smörgåstårta

och 3 tårtor till kalaset.

 

 

Kommer kosta skjortan men värt varenda

krona. Som vi båda sa så är det blott EN

gång i livet man fyller 50 så då ska det firas

ordentligt.

 

 

När man är sjukpensionär så får man knappt

pengarna att gå ihop så nu är det knapert fram tills den 18:e sen är det väl tomt den siste efter att räkningarna betalats.

 

 

Det får bli till att trotsa all värk

och kyla sen bege sig ut i verkstan och försöka

finna en lösning. På ett eller annat sätt så löser det sig har jag fått höra om och om igen.

 

 

Nu är det snart sista perioden på kvällens match

mot HV(skjuter snett) sen ska datorn in i sovrummet och visa va Netflix har att visa oss sen sängen. Fredag och Lördag ska vi städa. JA Isabell jag säger VI för jag lovar att hjälpa till...

 

 

 

 

 

 

Av Michael - 10 januari 2019 14:01

 


Ja den är lång detta året.

Man ska inte önska sig allt i världen

för den som gapar efter mycket mister oftast

hela stycket sägs det...

 

 

För mig gäller följande...

 

  • SM GULD...
  • PERSIKOTRÄD...
  • BJÖRNBÄR...
  • VINRANKOR...
  • TRÄDGÅRDSHALLON...
  • ETT FUNGERANDE VÄXTHUS...
  • EN LOPPIS SOM MÅNGA BESÖKER...

 

 

Ja ni ser hur mycket.

Listan är längre men nu önskar jag mat

så nu ska vi äta....

 

 




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards