•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 januari 2019

Av Michael - 12 januari 2019 17:16



Det gick sådär...

 

 

 Men nu har vi gjort hela 24 piroger

och det kommer räcka åt alla på kalaset

även till hustruns son som kommer nästa vecka.

 

 

 Förresten vem skvallrade till min

hustru om min påstådda "Mancave" ???

Får se hur jag ska komma undan detta denna gång.

 

 

 Man har fått många chanser utan att

jag förtjänat dom så henne släpper jag ALDRIG

under några förutsättningar.

 

 

 Hon har haft 2 tidiga förhållanden

och INGEN av dom har förtjänat hennes omtanke, värme

kärlek och humor... Så ja jag är extremt tacksam

för att jag såg dig 2006 på blomsterhallen

med orena tankar som jag till slut fått uppleva 

om och om igen.....

 

 

 

     

 

Av Michael - 12 januari 2019 15:36




 Att man får massa saker gjort

endast för man imorgon ska ha öppet hus

för en GAMMAL och SLITEN, TRASIG 50-åring.

 

 

 Efter nu snart 2 år så finns det saker vi ännu

inte gjort i huset. Idag fick jag äntligen efter

lite order och press från DAS Führer upp gardinstången

i hallen. Känns ju hemtrevligt här vid datorn nu.

 

 

 Nu ska bara hustruns son flytta ut

så vi kan inreda ett "Hobbyrum/Mancave" (säg inget till frun snälla) och det ska bli riktigt roligt.

Vi saknar en yta att kunna hålla på med våra projekt och pyssel så det hoppas vi på.

 

 

Ojojoj... maten glömde jag.......

Av Michael - 12 januari 2019 12:09



 Har aldrig haft åldersnoja

men det är annat i görningen när man

nu närmar sig 50 strecket...

 

 

 Får åka och handla tårtor

så kanske det släpper en stund.

Sen hem och rasta hundar, baka piroger, kolla halsduksmatchen... Ja denna dagen löser sig nog med.

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards