•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 februari 2019

Av Michael - 17 februari 2019 14:50




När vi går mellan huset, garaget, hundarna

så smykikar vi på grannarnas resultat av sitt bygge.

Dom (Anders) bygger om en byggnad till ett

orangeri och man blir en aning avundsjuk faktiskt.

 

 

STOR skillnad på att hyra och äga sitt hus.

Dom kan göra vad de vill medans vi har stora planer

på vad vi skulle vilja göra men som vi tyvärr får

lägga på is tills helvetet fryser till is...

 

 

En annan sak som aldrig kommer ske är att

jag och hustrun byter arbetsuppgifter trots att jag försöker komma undan ibland så är det skrivet i sten.

 

 

 

Så varför jag försöker att ändra på ett fungerande

system vet jag inte för det är bara korkat. Jag vet att jag inte skulle klara hälften av hennes göromål men som sagt ibland finns det små kryphål att ta till faktiskt.

 

 

Idag glömde vi av att helga vilodagen för när det slutat att blåsa och regnet upphört måste man ut och göra några timmar så det blir klart när vi öppnar. Som det känns nu har vi gjort kanske 25% klart. Fasar för att flytta på våran kassadisk.

 

 

Kommer bli ett senare problem.

Nu ska jag laga middag och krypa ner i soffan.

Hoppas ni får en skön och avkopplande söndag.

Imorgon ska många av er jobba igen...

 

 

KRAM

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6 7 8 9 10
11
12 13
14
15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2019 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards