•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 maj 2020

Av Michael - 4 maj 2020 14:09



Yes Boss !

 

Veckan som varit är förbi och jag

saknar den inte alls. All stress, jobb man gjort

före vi öppnade hade vi kunnat gjort på ett

enklare sätt tyvärr.

 

Nu så här efteråt så kunde vi skött det hela smidigare

men med min opraktiska hjärna så skedde allt i panik.

Kroppen, hjärnan är helt utbränd så denna vecka

är det....

 

Nej det är det faktiskt inte.

Kom på att vi har 2 uppdrag, 3 hämtningar och 

jag för min del har 2 sjukhusbesök. (PUST, STÅNK, STÖN)

Alltså ingen vila denna vecka heller.

 

Får försöka samla ihop spillrorna

av mitt forna jag och njuta av den lilla stillhet vi

har tillsammans innan racet startar... (Hör redan frun pustar)

 

Hur ser din/er vecka ut?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5 6
7
8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23
24
25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards