•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 juli 2020

Av Michael - 8 juli 2020 16:10



Visste vad som gällde när vi kom hem

efter att vi handlat. Hustrun skulle ta kommandot över

huset och köket eftersom vi skulle ha middagsgäster idag.

 

Frågade om de gick bra att spontant öppna loppisen

några timmar (undviker jag jobbet inne) så kan jag måla

lite i husvagnen på samma gång.

 

Blev mera tid i loppis än husvagn

så bara se glad ut och välkomna alla som kom.

Första bilen bringade gåvor så det blir kul att ha nya

saker att visa upp till helgen...

 

Vädret var ju strålande när jag öppnade

men det ändrades snabbt till växlande molnighet, spöregn

och sen hagel. Vilken tur jag inte stängde 17 för då

hade jag frusit sönder. Visst det är +17 ute men inte tryckande

värme efter flera dagars regnande.

 

Får hjälpa till med middan sen blir det "lelle-lörda"

för hela slanten.......

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards