•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 juli 2020

Av Michael - 24 juli 2020 12:29



Skulle klarna upp under dagen men

som det ser ut nu kommer jag sköta om loppisen

via insidan huset för sitta där ute är inget val som

varken min själ eller rygg vill utsättas för...

 

Inte kommer det några besökare heller att tala om.

4 stycken har valt att stålsätta sig från ovädret och några

går in och vänder lika fort de kliver in.

 

Vad förväntas på en Loppis?

Allt ska vara snorbilligt men ändå ska det vara kvalite?

Jag anser att vi har humana priser och inte massa skräp.

De som besöker oss anser vi har en mysig liten loppis och

visst vi har inget café eller värme men de som kommer på

besök ger oss värme enligt mig.

 

Hoppas att skyltarna i rondellen syns bättre nu

efter att jag har förbättrat dom en aning. Dock lyser inte solen

på dom nu så kanske är det lättare att se dom.

 

Ska nog gå ut i husvagnen en stund och städa undan...

Ooops där kom en besökare ;)

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28 29
30
31
<<< Juli 2020 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards