•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 2 januari 2022

Av Michael - 2 januari 2022 16:18



Kanske inte alltid sol utan det blir

starten på något nytt, nytt liv strävar uppåt.

 

Växtligheten strävar, människor strävar ja även djuren

strävar efter förändringar. Jag har insett att mina förväntningar

kan inte ske om jag inte gör något åt det själv.

 

Igår rev jag loss något som fick mig

att känna lättnad och en dag kanske jag kan gömma, glömma

mitt hemska förflutna och bli förlåten.

 

Det är en lång resa att göra och jag är glad att

min hustru vill fortsätta den med mig. Kommer aldrig återgå till

den personen jag en gång var även om DU anser att du har tid, ork

att lägga dig i sånt du inte har med att göra.

 

Sopa rent framför din egna dörr innan

du smutsar ner hos andra.

 

God fortsättning till er andra.

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards