•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 januari 2022

Av Michael - 19 januari 2022 15:09



Låta en god vän blogga idag

men får inte messenger att funka

så det får vänta.

 

Dagens ämne skulle bli ett mindre kärt namn.

Covid-19, Corona, Omnikron.

 

Har alltid uppskattat hennes tankar

och hon säger sanningen utan att linda in det.

 

Tänk om alla Facebook doktorer, professorer och

"förstå sig påare" skulle slå sina huvuden ihop

och hitta lösningen på allas problem. Vilken 

fantastisk värld vi skulle kunna leva i.

 

ALLA verkar ha en lösning men ingen 

gör annat skakar på huvudet åt dom RIKTIGA

forskarna som verkligen kan sin sak.

 

Jag har tagit min 3:e dos, jag har inte sen

första dosen haft någon som helst förkylning

hosta eller feber som kan i närheten förknippas

till detta virus.

 

Ligger i riskzonen och jag tänker inte utsätta

vare sig mig eller andra i min närhet för risken att

smittas så därför kommer jag ta detta sticket i armen

så länge som jag har chansen.

 

Det finns människor som stoppat i sig det ena efter

det andra under sin livstid men då kom aldrig

några protester men nu är det ett ramaskri och folk dör

som flugor.

 

Några funderingar över detta ???

 

#fuckcovid #fuckcorona #fuckomikron

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards