•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 oktober 2022

Av Michael - 5 oktober 2022 14:42



I 24 veckor, 2 gånger/vecka så kommer jag

att ingå i ett så kallat forskningsprojekt.

Jag ska testa nytt sätt att lägga om fotsår och genom

detta hoppas jag att foten ska läka ihop.


För detta får jag endast ett busskort så jag 

kommer inte bli rik på kuppen men jag slipper

att betala resorna och behandlingen är gratis.


Tills detta startar blir det att återgå till vårdcentralen

igen för såromläggning. Hade fram tills fredag på mig att fundera

för då kommer informationen i brevlådan och sen skulle samtal

ske via telefon.


Har redan bestämt mig till 99% så nu hoppas

jag att forskningen går framåt och att jag nästa sommar 

kan krypa ner på stranden och bada i sjöar, hav,

badkar (har vi inget) igen. Lite långsökt men man måste ju hålla

lågan vid liv sägs det.


Idag gör min hustru sin sista dag för i år på Löfgrens så sen 

ska hon få återhämta sig innan hon kastar sig in i nya projekt

och i Arbetsförnedringens klor igen.


Inväntar telefonsamtal från vårdcentralen sen ska jag kolla

på film och fixa middag. Ska steka mig lite fläskfilé och kanske

göra klyftpotatis till och sallad.


Något nytt som ni har att berätta ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards