•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 26 oktober 2022

Av Michael - 26 oktober 2022 20:05



Men detta året 2022 har det skett.

Tänk att man skulle lyckas före hustrun.

MEN...

- Jag kommer komma ikapp dig ändå

blev svaret när jag förkunnade att jag REDAN köpt en julklapp

till henne.


Och med min dotters hjälp har jag även 2 klappar köpta

och inslagna till mitt barnbarn. Jösses vilket flyt man har nu då.

Bara foten som ska läka sen är livet nästan på topp.


- Vad är det som inte är på topp

kommer säkert hustrun fråga men, ja men...

- På A svarar jag "pass" och på B säger jag "vet inte" 

det måste väl funka bra eller?


Bara en sjuhelsikes massa mer klappar att planera

och idag fick jag nya tips så det ska vi försöka lösa i helgen

tror jag hustrun sa om hon inte reser bort med Annika vill säga.


Ni som har barn eller barnbarn vet hur magisk siffran 6 är väl?

Utforskar allt, börjar lära sig läsa, läser på alla möjliga skyltar, butiker...

Full av jäkelskap och sen har vi då nackdelen, 6-års trots.


Minns min egna dotter och kan ibland se sidor i hennes dotter

som verkar ha gått i arv och det är då man som så oftast brukar säga

- Det går i arv...

- Nu får du igen...

Eller?


Nä jag är förpassad till sovrummet och det finns 2 saker att göra

då, Netflix eller läsa bok.............


Sov gott när det nu blir

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards