•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 14 oktober 2022

Av Michael - 14 oktober 2022 10:36



Fick jag igår!

Helt oväntat, respektlöst, skoningslöst...


Ja annat kan jag inte uttrycka just nu efter

första starten på studien. Fotsåret under hade utvecklat

en fistelgång som kom ut genom 3:e tån.


Nattsvart blev det med en gång.

Hur får man en 5 cm tunnel genom foten att läka?

Kan det läka? Måste vi amputera ändå?


Ja frågorna staplade sig och trots bedrövelsen som

kastade sig över mig satt jag där i stolen och skämtade

med osäkert leende som en handdocka.


Ville bara försvinna!

Vill fortfarande försvinna...

Vill inte vara med längre, var kan man

reklamera denna trasiga kropp och hjärna?


Kände mig som ett förkastat äpple

med ett maskhål i kroppen.


Så nu har jag fått spy ur mig

besvikelsen en stund. Går vidare och önskar er en skön helg.


Tack för ordet!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21 22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Oktober 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards