•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 10 februari 2022

Av Michael - 10 februari 2022 14:44


Nej inget kristligt med detta inlägg.

Kände jag ville locka på uppmärksamhet.

 

Denna hostan var troligen ingen Covid, jag känner igen

den från förr. Startade när jag var 2 år och skickade mig till

Vänersborgs Lasarett 2 ggr/år i 7 år.

 

Falsk krupp !

Fy fan va elakt namn och inte ens äkta.

Jag har hostat mig hes, känt mig syra bestänkt i halsen

och värken i överkroppen är omänsklig.

 

Ingen feber, ingen uppsvälld hals eller huvudvärk

utan en rent jävligt hemsk förkylning. Hoppas att den snart 

lämnar mig ifred. Har inte varit utanför huset på flera dagar

så nu vill jag bli frisk.

 

Hustrun mår mycket bättre även om 

kroppen är en aning matt. Hon orkar dock mer

och mer så det kommer en ljusning där med hoppas vi på.

 

Hon börjar bli rastlös men inte riktigt där så

hon välter omkull hela lägenheten och städar alla

hörn med tops........ (gud bevare oss)

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards