•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 februari 2022

Av Michael - 27 februari 2022 17:29



Men bara nästan !

 

Känns i kroppen efter den långa promenaden så det var

skönt att komma hem, äta mat sen halvsova på soffan en stund.

18:30 ska vi se på fotboll så det blir till att dra på sig underställ

och kanske något varmt att dricka.

 

Fick med mig kameran och tyvärr har jag tappat

fokus eftersom jag sällan luftat min trotjänare. Så snart som

kylan försvinner och batteriet har laddats ska jag ge mig ut och träna 

upp mig lite.

 

Fick med oss några bilder hem som blev hyfsat bra.... eller ?

 

           

 

Nu måste jag leta reda på mina läsglasögon

sen hämta hem mina böcker från förrådet en dag.

Återfick lusten att börja läsa igen och det uppskattas......

Av Michael - 27 februari 2022 12:38


Jo om detta avskum får sin vilja

så är det nog inte långt kvar tills han trycker

på DEN knappen och avslutar allt liv.

 

Hinner inte utveckla mer för nu ska jag ut

i det sköna solskenet med hund och fru.

Hoppas ni har lika skönt väder.....

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards