•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 17 februari 2022

Av Michael - 17 februari 2022 15:54



Trodde det skulle vara borta nu men

det sitter kvar i bröstet som seg kåda. Slemhosta kan jag dock

ta vilken dag i veckan som helst jämfört med den jag hade innan.

 

Enda nackdelen är att man blir andfådd av att gå 10 meter.

Finns ingen energi i någon av oss men vi får helt enkelt hoppas

att det vill släppa annars går jag och skaffar Cocillana-Etyfin så ska

skräpet bli utrotat efter detta.

 

Imorgon ska jag göra ett mindre kärt återbesök

hos fysioterapeuten och hoppas kunna finna lindring

mot min rygg. Blir väl som vanligt, klapp på axeln sen gå hem med

ett gummiband i fickan och se glad ut.

 

Var inne på Vårdcentralen igår och fick träffa min nya läkare

som verkade vilja lyssna på vad jag hade att säga. Väntar nu på svar 

från ögonmottagning för att se om de vill operera mitt öga sen blir

det väl laser mot min gråa starr.

 

Fick fortfarande inget svar på om jag har

tumörer i ryggen utan jag har satts upp på kö hos

ortopeden för att få svar på denna fråga. Får oroa mig ett tag

till innan jag blir kallad till våren.

 

Allt bra med er annars ?


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards