•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 14 november 2023

Det tog 30 minuter

Av Michael - 14 november 2023 13:29




Sen rasade hela skiten (kroppen).

 

Lördag förmiddag vaknade jag av att något

skulle vara ett problem. ALLT vände på 30 minuter

efter att jag tog min antibiotika.

 

Jag började må illa direkt och sen var det bara att

rusa till badrummet och börja kaskad kräkas och så höll det på

till kvällen och mellan varven så hade jag hemsk hicka.

 

Inte en vanlig hicka utan de hoppa till en 3-4 ggr och det var första

upplevelsen jag inte vill vara med om igen. Fick inte i mg någon

fast föda på hela lördagen hur jag än försökte.

 

På kvällen trodde jag att det lugnat ner sig men ack va jag bedrog mig.

"Lille" Ragnar satte sig på området runt magmunnen och jag fick

rusa iväg direkt och hulka ur mig igen. 

 

Hickade hela natten i omgångar men jag tror att det lugnade sig efter att jag tog

tablett för magmunsinflammation.

 

På söndagen hade det vänt, ja inte till det bättre utan nu

skulle allt ut bakvägen (ja jag vet att det är lite skitprat) så 

det var min helg det.

 

Maten var enkel med tanke på lördagen så nu är jag trött

på potatismos ett tag. Får bli kycklingpasta idag och se hur magen

gillar detta.

 

Återkommer lite senare med lite funderingar.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Torsdag 25 april 20:31

      Är folk besatta av djävulen?   Detta ville min hustru att jag skulle fråga er läsare.   Det skjuts mer och mer besinningslöst på våra gator. Nu kan man inte ens säga ifrån utan att bli nerskjuten och dessutom framför sitt ...

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2023 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards