•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 3 maj 2009

Innan promenaden...

Av Michael - 3 maj 2009 21:09




Med Leo passar jag på att hoppa in med kvällens blogg...

Precis fått i oss kvällsmat, inget lyxigt utan det gjorde sitt så att säga.

Har fått fasta direktiv inför morgondagen och det är " BRODERA, BRODERA, BRODERA..." Sen så finns inget annat så jag HOPPAS verkligen på skitväder imorgon som det sagts...


Är man " HEMMA-PAPPA " så får man hjälpa till och jag brukar faktiskt men slarvat har vi båda sen sista tiden så nu får jag ta tag i det jag kan och klarar av... Ska Brodera, tvätta, städa loss lite under förmiddan så länge som sambon jobbar (07-14:05) och barnen är i skolan...


Hur ska jag klara av denna otroliga press... Jag får ringa Mickis och be henne om råd när det krisar sig för hon är en expert på området... *blink* Får helt enkelt muta henne med Ahlgrens i alla färger, former & smaker så kanske hon veknar och hjälper mig... :o)


Nej nu är det dags...

Säger som Jana, dags att vrida ur snoppen på vovven... Och Leo vill säkert bege sig ut och tömma ut det sista inför kvällen.


Har ni lust och ork skriver ni något trevligt som jag kan läsa när jag kommer tillbaka annars önskar jag er en riktigt trevlig God Natt...


Kram







 
 
Linda

Linda

3 maj 2009 21:50

Dom flög ner av sig själv... Lovar... *Nickar ivrigt*

http://linda-anordinarygirl.blogspot.com

 
Kicki

Kicki

3 maj 2009 22:21

det e klart du vågar...du får gärna skicka över prislistor om du vill..hoppas helgen varit bra!!

http://gammtackan.blogg.se

 
Peggy

Peggy

3 maj 2009 22:44

Som svar på din fråga säger jag " jag har ingen aning" ;-) trevligt att du saknar kommentarer och jag lovar att bättra mig ;-) jag har varit rätt dålig den sista tiden på att både blogga och kommentera....nu har jag iofs jobbat hela helgen. Hoppas att du får sova gott i natt och att det blir skitväder i morgon ;-)
Kramar!

http://www.peggygirl.se

 
Mr E

Mr E

4 maj 2009 05:10

Morgon på dig! Här är det regn tydligen som gäller! Så man får väl hoppas att även du får det nu då;)! Själv blir det en dag i en lastbil! Ha nu en underbar dag!

// Jonny

http://mrandmrsengstrom.blogg.se

 
Marie och Ville

Marie och Ville

4 maj 2009 08:14

Nej min vän jag har inte glömt bort dig men erkänner att jag varit dålig på att blogga. Men när datorn är kass och man lånar dotters dator får man sitta på golvet och använda 42tums Tvn som bildskärm....det tar hårt på en tjocktant som jag...hahaha!!
Håller med dig om att husvagnarna var en besvikelse...inte alls som jag väntade mig!!
Det ser ut som du lagt en hel del jobb i trädgården och det ser fint ut.
Jag ska bättra mig nu jag lovar ;)och fixa min egna dator så man får blogga lite sittvänligt.
Kram på dig!!

http://marno.bloggagratis.se

 
Annelie

Annelie

4 maj 2009 09:10

Hmm.. sambon jobbar..??!!
Fick hon jobbet..??

OM hon nu fick det så hälsa och gratta henne såå mycké.

Vad vi gjorde igår..??
Satt en del och kikade efter MC-kläder på nätet då vi köpte oss en hojj i lördags
*Big smile*, cyklade till Ica Maxis & sen så grillade vi på ett par engångsgrillar ute på gården.

Ha en bra måndag.. // Kram Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
mickis

mickis

4 maj 2009 10:46

Skynda dig med städningen så kan du du få städa här sen....

Döö Ahlgrens husvagnarna var inte alls goda ... :(

http://mermickis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards