•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 9 maj 2009

Sexträning...

Av Michael - 9 maj 2009 15:38

[ 7 ]




Det har länge varit känt att sex är bra träning, men ända tills nyligen har ingen undersökning visat HUR bra träning det är, dvs ingen visste hur mycket kalorier som gick åt till de olika övningarna.
Nu, för första gången presenteras en tabell som visar hur mycket som går åt.
Varsågoda!


TA AV HENNES KLÄDER
Villig............................................
............12 Kalorier
Ovillig...........................................
...........187 Kalorier

KNÄPPA UPP BH:N
Med båda händerna.....................................7 Kalorier
Med en hand.............................................1
2 Kalorier
Med tänderna..........................................
..85 Kalorier

TRÄ PÅ EN KONDOM
Med erektion..........................................
....6 Kalorier
Utan erektion..........................................
...315 Kalorier

ÖVNING
Försöka hitta klitoris.................................... 8 Kalorier
Försöka hitta G-punkten...............................92 Kalorier

STÄLLNINGAR
Missionären.......................................
.........12 Kalorier
69:an, liggande..........................................
.78 Kalorier
69:an, stående...........................................
112 Kalorier
Skottkärran.......................................
.........216 Kalorier
Bakifrån (doggy style)..................................326 Kalorier
I ljuskronan........................................
........912 Kalorier

ORGASM
Riktig............................................
.............112 Kalorier
Fejkad............................................
...........315 Kalorier

EFTER ORGASM
Ligga och kramas.........................................18 Kalorier
Gå upp direkt............................................
..36 Kalorier
Förklara varför du går upp direkt.....................816 Kalorier

ATT FÅ EN ANDRA EREKTION
Om du är:
20-29 år................................................
.....36 Kalorier
30-39 år................................................
.....80 Kalorier
40-49 år................................................
.....124 Kalorier
50-59 år................................................
.....972 Kalorier
60-69 år................................................
.....2916 Kalorier
70 och uppåt.............................................
..Döden

KLÄ PÅ SIG EFTERÅT
Lugnt.............................................
............32 Kalorier
Snabbt............................................
...........98 Kalorier
Med hennes pappa knackandes på dörren.........1218 Kalorier
Med din fru knackandes på dörren...................3521 Kalorier
 

 
 
Ingen bild

Ammis

9 maj 2009 17:19

Ha ha har redan klippt!! Det var inte så blött faktiskt för blåsten gör att det torkar upp fort fort. Sen är det mest mossa i skitgräsmattan så man bryr sig inte så. Hyresvärden får väl så ny matta om han vill. Nu är det jättefint ska du veta och jag är helt slut för den är inte liten direkt.
Ha en fortsatt bra lördag.

Kramelikram

 
maria

maria

9 maj 2009 19:10

Hahaha. Har alltid undrat hur många kalorier man har gjort av med. Men nu finns det svart på vitt hur många det går åt. Man får räkna ut när man är klar asså för det är ju då man vet vad man har gjort ur denna tabell.

Micke, jag länkar till dig, om du inte vill får du säga till.
Kram.
//Maria.

http://mariaslekrum

 
soffie

soffie

9 maj 2009 19:16

hihi
guuu va roligt ska visa gubben detta då han behöver bräna lite kalorier det kanske sätter fart på han:O)

http://www.soffie69.blogg.se

 
soffie

soffie

9 maj 2009 19:18

men du jag gillade ej den nedersta!
skål

http://soffie69.blogg.se.

 
Jana

Jana

10 maj 2009 00:26

gick in och kollade bilderna nu i bloggen.. det ligger ju bara fulbilder där =(

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Jana

Jana

10 maj 2009 00:36

nu hittade jag dom =)
dom fanns ju med på fliken där man väljer bild, men inte när man tar upp hela fönstret med alla bilder samtidigt..

http://www.metoyou.bloggagratis.se

 
Sanna

Sanna

10 maj 2009 03:01

Underbar tabell... min man ska nog faktiskt få se den :D

http://cdwoman.blogspot.com

 
Ammis

Ammis

10 maj 2009 08:22

Godmorgon. Inget nytt att läsa här så jag får väl återkomma när du har vaknat....ha ha, din sjusovare.
Önskar dig en härlig trädgårdsdag, tempen visar 10+ så upp å hoppa å ut i trädgården vettja.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

10 maj 2009 15:32

Hm... Man tar inte av en tjej kläderna om hon inte vill. Nej betyder nej. Det är inte ens roligt att skriva så... Tycker jag. Kanske är jag löjligt känslig men det där tycker jag inte är ok.

Men i övrigt så var den kaloritabellen underhållande. :)

http://gr8shag.bloggagratis.se

 
Johanna

Johanna

10 maj 2009 15:40

Mm, vet att du inte hittat på denna lista själv så jag anklagar inte dig Micke. :)

Tack för din kommentar på min blogg föresten. ;) För att vara en snart 30 årig "tant" så har jag jäkligt schyssta spiror! :D

http://gr8shag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards