•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 14 juli 2009

Giv mig idag min dagliga dos...

Av Michael - 14 juli 2009 20:40


 


Av kraft och energi så jag orkar släpa mig till sängen inom kort.

Inget hänger med idag och allt beror på väder, sömnbrist, energitapp.

Börjar iofs så sakteliga komma ikapp men det går mycket sakta men trots allt säkert framåt...

 

Massa gjort på jobbet idag med och försäljningen ökar för varje vecka.

Har fått lite löfte om att jag och an tjej Anna ska ha hand om julen och allt vad som medför... Alltså inköp, pyntandet, och skapandet vilket jag bokstavligen ÄLSKAR och ni som känner mig väl vet hur långt jag kan gå ibland ;)


Ska verkligen bli roligt att få vara med och införa julen i butiken för det gjordes aldrig förra året eftersom butiken öppnades i November och därmed hanns det inte med att göra inköpen så nu ska jag vara med att skapa Julisk historia... (Jo udda namn, men wtf) :o)

 

Snart dags för rabarberpaj sen ska vi alla krypa ner i sängen och sova som grisar... Hoppas ni klarar er utan mina massbloggar men jag lovar att återkomma igen när jag samlat kraft...

 

Sov Gott & Dröm Sött... :o)



 



 
 
my

my

14 juli 2009 21:42

Bättre att somna och kramas ;) Men jag ska sluta jag lovar!

http://myilivet.blogg.se

 
Filifjonkan

Filifjonkan

15 juli 2009 13:03

Hej Michael. Å skall du julpynta i n butiken sådant är enormt roligt men mycket jobb med det också, Så bra att du börjar komma ikapp dig tar ett tag får man räkna med Massblogga måste man ju inte räcker så bra med en om dan som socialstyrelsen skulle sagt eller var det apoteket..fniss, hur som helst en bra dag tillönskas

http://filifjonkan-se.bloggagratis.se

 
Wille

Wille

15 juli 2009 15:21

Det var länge sedan jag åt riktig rabarberpaj gud va sugen jag blev på det. Finns risk att jag drar till affären och fixar rabarber...

Ha en skön dag

Mvh Wille

http://wilens.se/wordpress

 
hanna

hanna

15 juli 2009 20:31

Hej!
här är jag!!!,,Telia strular så jag har ingen aning när vi ska få ordning men det kommer en imorgon som ska prata här med johnny o kolla.
hoppas allt e bra!?

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
Eine

Eine

15 juli 2009 21:18

Va!! skall du ha rabarberpaj nu igen.. Kan du inte skicka en bit till JK, Eine, Sahlgrenska så jag får smaka på din goa paj.
När kommer den??? Kram.

http://www.metrobloggen.se/EMY

 
Sarah

Sarah

15 juli 2009 21:48

Vi klarar oss! Ät du din paj och hämta lite krafter. Ha det bra!! Kram

http://sarahserenad.wordpress.com

 
soffie

soffie

15 juli 2009 23:14

uuu jul det låter verkligen avlägset;O)
mmm rabarberpaj
ha en goo natt

http://www.soffie69.blogg.se

 
Ingen bild

snosfia

16 juli 2009 14:04

Den affären kommer utstråla jul så det nästan kommer nå ända till Värmland:)))
Vad kul för dig, du kan ju detta med att skapa julkänsla!!
Vill inte tänka på julen nu, vill ha sommar först:)

Önskar dig allt gôtt
Kramar//Katarina

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16
17
18 19
20 21 22
23
24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards