•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Michael - 3 mars 2009 22:06



Kollade lite statistik nu på kvällskvisten efter min tisdagsdos av Bygglov och House... Det visade spännande läsning, ja för min del då ska kanske erkännas för jag vet inte hur ni ser på det eller om de rör er i ryggen :)


Hade hamnat på plats 5 bland mest kommenterade bloggar och det är ju helt eran förtjänst så ni ska ha TACK ! Verkligen...


Så här ser även statistiken ut sen jag började blogga här på denna sidan:


  • December - 1224 Sidvisningar
  • Januari - 1728 Sidvisningar
  • Februari - 1919 Sidvisningar
  • Mars - 256 Sidvisningar (Än så länge)


Har förbättrat för varje månad och hade som mål förra månaden att nå över 2000 men fick släppa det och vet inte vad som stjälpte det hela... Men "who cares" egentligen.


Uselt väder ute nu och f-n vet om jag inte tar snö istället för ösregnet som faller ute just nu. Regn tränger in överallt och även om man har regnkläder kan man faktiskt inte alltid skydda sig...


Nej nu kommer jag inte på så mycket mera utan jag ska krypa ner i sängen för vi har kilovis med jobb att göra imorgon i form av firmajobb  och det börjar lägga sig på hög så nu kör vi igång så allt blir klart på denna sidan sommaren... Hoppas det går som vi vill nu för kassan ligger EXTREMT lågt just nu och nästa inkomst är den 18:e så en livlina krävs...


Önskar er en riktig god natt mina vänner... Kram Micke





                     

Av Michael - 3 mars 2009 15:08



Shoppa personliga presenter...


  • Broderidesign  ( Maskinbroderade Kläder, Textilier för privata & mindre föreningar... Hundklubbar, Kenneluppfödare, Kattuppfödare. )
  • Hobby Hörnan ( Maskinbroderier, Smycken, Scrapbooking )
  • RetroHouse ( Tv - Data spel samt Miranda Nallar )


Lite att välja på för er som är intresserade...
Ingen köptvång men jag skulle bli väldigt glad om ni hade något av länkarna i åtanke när ni är ute efter personliga presenter, dopgåvor, julklappar till nära och kära...


Tack för ordet mina vänner... Kram

Av Michael - 3 mars 2009 14:31




Finns det egentligen ?

Jag trodde det för ett tag sen men nu verkar jag hamnat i mörkret igen...

Man ska inte ta ut glädjen i förskott utan ta dag för dag och sen se vad som sker kanske och inte ha förhoppningar om dagen som kommer utan se vad som sker...


Någon som kan glädjas för framtiden är min mycket goda vän Hanna från Säffle som idag tog sitt körkort som hon haft sån ånger för...

JÄTTE GRATTIS säger vi alla till dig Hanna, eller hur ? :o)


Får se vad som sker idag...

Halva dagen har ju snart gått iväg så det får ske någon slags aktivitet resten av dagen så man inte somnar stående.


Vad ska ni hitta på och vad ska ni ha till middag ?






Av Michael - 3 mars 2009 09:42


Eftersom Björn är en högaktad man i min bok och tydligen för sig fram med en vacker skånska som damerna säger vill jag härmed utfärda ett "Skånevisum"


Fyll i allting noggrant. Ofullständigt ifylld ansökan behandlas ej. Kontrollera att Ni innehar föreskriven behörighet. Information om Skånevisum kan rekvireras från närmaste turistråd.

Namn: ______________________
Adress: ______________________
Postadress: ______________________
Email: ______________________
Telefon: ______________________
Personnummer: ______________________
Civilstånd: ______________________
Yrke: ______________________
Månadslön: ______________________
Bilägare: Jau/Naj
Bilnummer: ______________________
Reseledares namn: ______________________
Storlek po hossor: ______________________
Storlek po böjsor: ______________________
Hårfarj: ______________________
Ögonfarj: ______________________
Favoritfarj: ______________________
Kön:
__Påg
__Tös
__Vet ente

Syfte med besöket i Skåne
(markera med kryss ditt ålahue)

Studier av:
__Det vackra folket
__Den välklingande dialekten
__Det välmående landskapet
__Kongress/konferens
__Go mad
__Ta opp bedor
__Bygga broar
__Eda röugad ål
__Gå po match å se di blåe
__Bonnakalaus
__Vaunli turism

Kontrolluppgifter: (svara JAU eller NAJ)
Haur ni returbiljett him ti Norrland?
Haur ni vaurit i Skaune tidigare?
Haur ni plauner po att stanna i Skaune?
Haur ni eller haur ni hatt antiskaunska åsikter?
Haur ni plauner po att störta Skaunepartiet?
Förvarar ni Era mögia hossor i en plastpusse under Er vistelse i Skaune?
Haur ni licens för att framföra rullebör?
E du en klydderöv?
Eder ni spiddekauga?
Dricker ni bir?

Härmed försäkrar jau på heder och samvete att uppgifterna ovan e riktia:

__Ja det gör jag, Dautum: ___________________

Skriv genast ut och skicka eller lämna till närmaste turistråd!

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards