•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Michael - 7 mars 2009 20:47




Min blogg eller kommenterar mer idag eftersom Melodifestivalen går så jag kan lika bra lägga ner för kvällen... Inget jag tittar på själv för det har INTE vart en låt som fallit mig i smaken så jag ska passa på att skriva av mig för kvällen sen gå ut med Leo.


Kanske kikar jag in senare innan sängen och ser om det finns några obesvarade kommentarer att besvara... Vad har ni hittat på mer än sett på det jag INTE vill se ?

Fick höra att Cape Fear börjar 21:00 och den lär jag skippa men vet några som säkert kollar in den ikväll och som älskar dessa typer av filmer... Have A Nice Movietime !!!


Nu ska jag kila ut med Leo... Kram & God Natt !!!



Av Michael - 7 mars 2009 19:44



Är Broderidesign på ikväll...

Ja inte vi personligen men en skjorta vi broderat med självlysande tråd med texten "Norrlandsfoxxen" på finns på plats och ägaren har fått massa positiv respons tidigare. Han tillhör även "dansmaffian" så vi hoppas att han dela ut visitkort tills de tar slut...


På denna dansgala deltager runt 1500 personer (gissar) men så många visitkort har jag INTE skickat med så han var snäll och gjorde reklam i sin blogg och på dansmaffians hemsida... Hoppas verkligen detta kan ge en boost för våran del...


Varit väldigt seg idag och egentligen inte orkat att blogga. Sen har dottern suttit här hela dagen (nästan) så man har inte haft tillgång. Sambon har gjort klart loggan till Lilla Edets innebandyklubb så nu får vi se när Mariah hör av sig...


Goda nyheten för kvällen är att FBK slog Brynäs hemma med 2-1... Satt hårt inne men till slut gjorde dem 1-1 och även 2-1 och stod som segrare ännu en gång. Nu har dem 2 raka segrar och behöver 2 till sen är dom klara för semifinal...


Ska kolla lite tv nu sen ut med Leo efter 21...

Hoppas att ni får en fortsatt mysig kväll, Vissa förtjänar det mer än andra och jag vet vem...


Kram på er alla !






Av Michael - 7 mars 2009 10:58



Va inte roligt fy f-n...

Sambon har precis varit ute med Leo och det var svinkallt ute enligt henne och nu började det snöa här igen... *suck*


Ska kila ner och ta mig lite föda snart får jag se vad som sker... Hade planering på att ge oss ut med en vän och hennes barn någonstans för att grilla men vi får se vad som sker längre fram under dagen...


Önskar er en bättre morgon än min...



Av Michael - 7 mars 2009 00:01




Har inte haft tillgång till datorn eftersom dotter ockuperat sen sambon...

Man får slåss rättvist om platsen vid stolen och jag har hellre suttit och kollat tv idag och kollat film.


Vi skulle ha sett Valkyria idag men ingen av oss orkade så vi tar den imorgon istället eftersom det skulle troligen bli sämre väder... Slipper man få dåligt samvete för att man sitter inne och kollar på film.


Ingen ork eller motivering alls till att blogga nu så det är bättre att stänga ner och samla kraft istället... Hoppas på en bättre morgondag helt enkelt och klicka på reset knappen...


Önskar er en riktigt God Natt !



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards