•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 mars 2009

Av Michael - 28 mars 2009 22:32




Tittade fram till den 28:e minuten av fotbollen sen gick jag hit upp och satte mig vid datorn istället... Så trött egentligen att skulle jag lägga mig nu skulle jag slockna som ett ljus.

 

Ville skriva av mig lite innan jag somnar så ni inte tror jag glömt av er...

Riktigt taggad efter dagens loppis och nu går jag här hemma och letar saker som jag tröttnat på men jag kan ju inte bara ta bort för vi är 2 som ska ta besluten här hemma.

 

Kan garantera att går vi upp på vinden imorgon så kommer vi finna massor att fylla bananlådorna med och försöka sälja. Ska även planera "ovanligt" att snickra en låda med lock så vi kan displaya våra tygmärken som vi ska försöka sälja i framtiden...

 

Ska ha plexiglas i locket för det är troligen både billigare och mer hållbarare än glas men även lättare om man ser till vikten.

Imorgon hoppas jag på gott väder för då ska vi mäta staket hos dom vi ska snickra hos så vi kan utnyttja det erbjudande Cheapy har. Det är sista chansen nästa vecka och vi ska köpa en hel del sektioner så jag hoppas vi får till alla.


Ikväll blev "ÄNTLIGEN" Färjestads finalmotståndare klar och det blir

"HV skjuter snett" och jag gillar inte något av lagen men SKÖNT är det att Frölunda åkte ur denna gången... Nu gäller det att ta sig an HV och jag hoppas att det går vägen för jag VILL åka till Karlstad och fira

SM-GULDET 2009 på torget...


Näää... Nu ska jag avsluta denna novell och önska er alla en underbar skön natt sömn. Hoppas ni får sova gott !


Tar sista chansen att önska Hannas Prinsessa Grattis på sin stora dag... 

HIPP HIPP - HURRA HURRA HURRA HURRA :)


Godnatt alla...





Av Michael - 28 mars 2009 14:55

 

 

Är totalt slut i kroppen...

Gick upp klockan 6:30 på en lördag morgon "FRIVILLIGT" va tänkte jag på egentligen...? Vi skulle stå på loppis idag mellan 9-14 och vi var packade och klara rätt snabbt sen åkte vi in till stan och packade upp...

 

Var våran första loppis för detta året men inte det sista... Vi kommer stå där sista lördagen i varje månad och försöka toppa varje föregående månads försäljnin... Denna månad vart/dag det 1100:- och det är jag nöjd med.

 

Då hade vi inte som förra året julsaker eller våra broderier med oss så snart det åker med ska nog försäljningen öka några 100-lappar gissar jag.

Var riktigt roligt att komma ut igen men man glömmer snabbt av att klä sig rätt och sambon var frusen efter ett par timmar medans jag för en gångs skull höll några timmar längre men sen frös jag redigt med och fick ont i höften...

 

Nu ska jag:


  • Duscha 
  • Laga Mat
  • Se Film
  • Slappa
  • Bara njuta av dagen
  • Släcka 1 timma...

Vad ska ni göra ?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards