•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 mars 2009

Av Michael - 5 mars 2009 22:22



Det vart denna dag...

Fick inget besök och det var inget att göra något åt.

Men resten av kvällen vart lite smårolig av olika anledningar:


  • Färjestad vann över Brynäs med 2-0
  • Frölunda fick storpisk av Luleå (Yippie)
  • Sambons groda...

Grodan bestod av ett ögonblick i matchen där Färjestads målvakt Jonas Gustavsson hade förlorat sin klubba och då hoppar grodan ur munnen och säger:

- Har Gustavsson ingen målvakt ?

Ja vad svarar man på detta ?

Kunde verkligen inte hålla mig för skratt och sa:

- Detta hamnar i bloggen...


Vad har ni hittat på under kvällens gång då ?




Av Michael - 5 mars 2009 17:54




På så många olika sätt...


  • Jobbat
  • Pizza (Sambo fick betalt för ett jobb)
  • Besök (Ja hoppas)
  • Ishockey (Kvartsfinal 1 Brynäs - Färjestad 18:30 Kanal 9) 
  • Bra film på tv 21:00 (V For Vendetta)
  • Lite godis till hockeymatchen...


Ja ni ser va massa roligt som sker idag...
Tv-sändningarna börjar 18:30 så jag får snart avsluta detta bloggande och mysa mig ner i soffan och invänta segeryran.


Hoppas ni får en lika trevlig och mysig kväll också...

Kikar till er lite senare. 


Kram Micke



Av Michael - 5 mars 2009 16:04


Ammis utmanade mig igen så jag får snällt anta detta då:



Fyra TV program jag brukar se:

- Bygglov

- Arga Snickarn

- House

- Numbers

2. Fyra saker jag gjorde igår:

- Frukost

- Rastade Hunden

- Åt Middag - Ugnsbakad Falukorv

- Mailade Kunder

3. Fyra saker jag längtar till:

- Stadig Ekonomi

- Ett Jobb

- Summer Camp 2009

- Sommaren

4. Fyra saker som står på min önskelista:

- Fast jobb

- Englands Resa

- Husvagn

- God Hälsa - Viktnedgång...

5.Fyra saker jag tycker om att göra:

- Vara i trädgården

- Fotografera i naturen

- Fiska

- Picknick medfamiljen

6. Fyra saker jag avskyr:

- Barn & Kvinnomisshandel

-Backstabbing

- Att vara fattig

- Droger

7. Fyra saker jag åt igår:

- Korv

- Apelsin

- Knäckebröd

- Popcorn

8. Fyra bloggar jag utmanar:


Jana

Hanna

Mariah

Linda




Av Michael - 5 mars 2009 07:30



Ska jag utföra idag...

Inget prestigejobb men det är ett JOBB en sysselsättning som får kroppen att utföra kroppsligt arbete.

Om än endast några timmar så får jag komma utanför dessa väggar och göra något annat samtidigt som jag får socialt umgänge en liten tid...


Känner mig som en kalv på grönbete och det var ett tag sen de skedde...

Hoppas det går bra och att man utför det jobb som ska göras med bravur. Då får man kanske nytt förtroende...


Dags att borsta tänderna och sen ställa sig givakt utanför och se lite pigg och glad ut inför de hårda, naggade, tuffa och morgonpigga chefer/grannarna... :o)


Önskar er alla en skön morgon !



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards