•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg under maj 2010

Av Michael - 2 maj 2010 12:08






Ja det får bli så idag !


Precis varit ute med Leo och vädret

är helt underbart och helt olik gårdagen.

Visst kikade solen fram men mest för att

jag tror min granne hade solen under vapenhot.

Dom skulle ju grilla !!!



Dagen som sådan har jag inte planerad.

Vill göra en del saker men ska få med resten av familjen.

Känns som det kan antingen bli WW3 eller en

trevlig gemensam dag...



Vågar inte gissa vilket tyvärr !

Av Michael - 1 maj 2010 14:32






Hälsade på min träningscykel nyss.


ÄNTLIGEN !!!


Skrek han av glädje...

Tog det väldigt lugnt  till musiken dunkande

ur högtalarna i ganska hyfsad volym.



12½ minut för 5 km



Inte värst mycket att skryta om men jag är nöjd efter

att inte ha suttit på den på över 1 år och

ganska nyopererad...



Klart jag kommer snygga till siffrorna

men nu blir det dusch sen Flygande Jakob

och tårta till min sambos ära...

Av Michael - 1 maj 2010 09:27






Sången börjar med "Sköna Maj"

Ja idag är det verkligen inte skönt ute.

Precis varit ute med Leo och i det sista fick

jag dra på mig luvan för det blåser riktigt kallt.



Ska ta frukost snart sen starta det sista

på min gode "The Man-The Myth-The Legend" vän Stefans

tröja som han ska hämta upp idag.



Endast framsidan kvar och den ska jag väl kunna

klara av själv hoppas jag annars ligger jag fisigt till.

Håll tummarna Stefan !!!


  

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Maj 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards