•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 7 januari 2012

Äger inte ens en sån...

Av Michael - 7 januari 2012 20:45






Läser ibland hur mysigt det är och hur skönt det känns.

Äger egentligen ingen och har väl haft förutfattade meningar

om ämnet men kanske ska fråga er...



PYJAMAS !

Är man som snart 43-åring ute på hal is

om man skaffar en eller är det en riktig gubbvarning ?

Vad ska man köpa ?

Va tycker ni är snyggt ?

Kort eller lång ?


Tell me please !

 
 
Ingen bild

Ann-Mari Bling Holmén

7 januari 2012 21:12

Hm! Enligt mig...inget av de ovanstående!!! Som du skrev...gubbvarning...hihi

Michael

7 januari 2012 21:28

Ännu ett bakslag... Men majoriteten vinner väl gissar jag.

 
Ingen bild

Majsan

7 januari 2012 21:21

Utan Micke utan........

Michael

7 januari 2012 21:27

Utan ???

 
Ingen bild

Annika O

7 januari 2012 21:38

Röstar för!!! Kort, lång, rutig eller blommig bestämmer du själv. Men sköönt är det! :-)

Michael

7 januari 2012 22:07

Blommig ??? wth ^^ nej då kan ja va utan :P

 
Nettan

Nettan

8 januari 2012 15:52

Ett par korta shorts räcker väl ?!

http://hasselby.blogg.se

Michael

8 januari 2012 23:21

Ja faktiskt :)

 
Bizi

Bizi

10 januari 2012 08:00

Röstar för Blommig *flinar*

nä men allvarligt, det är strypningsrisk med dom jävlarna på, pyamasarna allså!

http://www.lukuziolci.wordpress.com

Michael

10 januari 2012 08:01

underade på "OnePiece" men Catarina idiotförklarade mig då ^^

 
Bizi

Bizi

10 januari 2012 09:37

hahaha undra varför! OnePiece'arna är så sjuk fula ;) och hade jag ägt en hade jag aldrig erkänt det och förnekat det till graven! gräsligare plagg får man leta efter och frågan är om det inte hade blitt för varmt att anävnda den som pyamas? men du, köp en rosa i så fall ;) :P

http://www.lukuziolci.wordpress.com

Michael

10 januari 2012 18:56

Hade tänkt mig en svart med bling bling på ^^

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Lördag 18 maj 18:42


      Kan bara hålla med dig där Tobbe.   Hon håller mig under strikt kontroll precis som Ronja gjorde med Birk, på en rep längds avstånd.   Skulle dock ha behövt åtstramning av  repet idag för jag gick som vanligt in i kaklet i...

Av Michael - Lördag 18 maj 07:39

Ja nu har jag gjort beställningen.   Snart kan jag och Tobbe sammanstråla med våra magneter och städa stadens vatten från metall som skräpar ner.   Gissar att jag får binda fast den gamle vid havet för han hävdar ju själv bli sjösjuk...

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Av Michael - Söndag 5 maj 14:57


      Kan bara hoppas att ni kan förlåta mig. Känner jag Tobbe rätt kommer hans pekfinger upp i luften och ett stort ICKE!!!   I gårdagens inlägg skrev jag att våra hantlar skulle väga 17 kg. Att läsa på hantlarna utan glasögon är i...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6 7 8
9
10
11 12 13
14
15
16 17 18 19 20 21 22
23
24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards