•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Michael - 12 mars 2013 21:16





  • Ingen har väl missat Lottoreklamen med radiostyrda bilen. Vinstpotten ligger nu på 227 miljoner kronor. Tycker ni det verkar rimligt att EN vinnare ska få så mycket pengar ? Är det verkligen en drömvinst och blir man verkligen gladare av så mycket pengar ? Jag har alltid sagt att så mycket pengar skapar mer problem. Fast ändå så kan jag inte säga att jag skulle bli gladare eller lyckligare...
  • Visst önskar man sig ett bättre liv men det skulle både 5 & 10 miljoner göra. Va skulle man göra med resten ? Barnen skulle tryggas med kanske 1 miljon var och kunna starta sitt egna liv men ändå inte leva oberoende...
  • Hur skulle du leva och bo med sån vinst på banken... Skulle du vara lyckligare med just 227 miljoner ???

Av Michael - 12 mars 2013 13:02





Höll på att få frispel...

Somnade runt halv 7 imorse p.g.a att jag somna under eftermiddagen igår.

Hade en ren helvetes natt och idag på förmiddagen lät det som

någon var på väg genom väggen.

Visade sig vara snickarna som byter brädor på fasaden var på vår gavel

och brottades med kofot och hammare...

 

 

 

Kändes bokstavligen som de skulle komma in i sovrummet

och gjorde verkligen inte min huvudvärk mindre

påträngande alls. Men den släpper väl snart hoppas jag annars får

det bli mera Ipren men utan mjuka kapslar eller flytande innehåll...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards