•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 27 mars 2013

Av Michael - 27 mars 2013 20:08






Fullkomligt...

 

 

Snart närmar jag mig sakta men säkert.

Dagens nuffror förvånade även mig själv och jag får

troligen lida för det imorgon.

 

 

Ner för trappan kom jag men som om fötterna

satt i betong och duschen var UNDERBAR...

Idag hamnade jag på:

 

  • 210 Kalorier.
  • 45 Minuter.
  • 18.5 Kilometer.

Nu ska jag och frun kolla reprisen av säsongsavslutningen på Bygglov.

Blir tidigt i säng sen för nu är jag SLUT...

 

 

God Natt Sötstjärtar !

 

Av Michael - 27 mars 2013 18:35






Mina öron har fått njuta,kroppen har strålats av värmen

min själ har fått sin beskärda del. Helt underbart väder vänskapliga samtal

som betyder mer än vad ord kan säga.

 

 

Funderar starkt på att hoppa upp på träningscykeln och

färdas några kilometer. Så pigg känner jag mig just nu. Magen har

fått Orientaliska Räkor så bäst att cykla INNAN det börjar

att köra runt som en torktumlare i tarmarna...

 

 

Mycket kryddor är det i denna rätt...

Cheyenne, Curry, Viklök, Chili, Peppar, Salt

så det känns för varje tugga man tar och ju mer man dricker ju mer

brinner det i gom och tarmar men SÅ gott det är...

 

 

Men nu blir det cykel...

Hur långt orkar jag denna gång....?

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards