•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 30 mars 2013

Av Michael - 30 mars 2013 20:55






Hann bara göra skinkan då hustrun ringde.

Hon fråga vad jag gjorde och ja sa som det var

att jag hade precis satt in skinkan i ugnen...

 

 

Bra !

Gör inget mer...

Öh nähä ?

Och då fick jag svaret att vi var bjudna på mat

hos svärföräldrarna och det tackar man inte nej till.

Fick god ost/skink paj med sallad till så magen var mycket nöjd.

 

 

Vi får göra påsklunch imorgon istället.

Kan man sova ut lite längre imorgon sen starta med

att steka köttbullar efter frukosten.

Hoppas ni har haft ett stillsamt härligt påskfirande...

 

 

Blir lite film nu sen sängen !

Sov Gott alla Sötfisar...

Av Michael - 30 mars 2013 11:26

  Och nu är jag på gång med ett mega projekt.

Ja för mig är det så faktiskt. Skinkan ska göras, köttbullar ska stekas, prinskorv, skala potatis, koka ägg och allt ska vara klart tills frugan slutat jobbet 16:00...

 

 

Hoppas på att få lite hjälp men det får framtiden utvisa. Nu ska jag först och främst lyckas med skinkan.... *håll tummarna*

Som tur är har jag tid på mig och hinner slappa framför tv:n mellan varven annars stupar jag. Ryggen fick sig en törn vid senaste cyklingen och gårdagens shoppande så jag vill att den läker NU !

 

 

Nu kör vi...

 

GLAD PÅSK PÅ ER ALLA   






Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards