•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 13 mars 2013

Av Michael - 13 mars 2013 21:11







Känslan av att äntligen bli av med en gigantisk

kloss som blockerat dörröppningen i förrådet är obetalbar

så därför gjorde jag rätt att skänka bort vår bänkdiskmaskin.

Kommer inte under den, kommer inte över den och inte kommer jag runt

den utan att behöva lyfta ut den varje gång jag vill in.

 

 

Efter detta som sker på fredag ska jag sortera lådor. Saker som vi

ska spara till loppisen och resten ska skänkas till Barnahjälpen.

Fick även 2 IKEA vasar av grannen som jag troligen skall måla om.

Vill måla mina lådor också och försöka se om jag kan få flera.

 

 

Ska även ta kontakt med ICA Kvantum och fråga om jag

kan få deras frukt & grönsakslådor som de kastar.Vill snygga till

dom sen lasera dom och ha till förvaringslådor antingen på loppisen eller

här hemma till tyger eller annat. Någon som vill haka på ?

 

 

Nu ska jag kolla tv !!!

Av Michael - 13 mars 2013 16:41







Slut på medicinerna...

Humöret rasar sakta åt fel håll men jag håller det

på avstånd så gott det går.

 

 

Huvudvärk i dagarna 3 nu och inget tycks hjälpa.

Kanske har man en tumör...

Nä så allvarligt kan det aldrig vara men jobbigt är det.

 

 

Får bara hoppas att det släpper snart.

Känns inte som förkylning eller annat skit på

gång så det ärju positivt att man är negativ eller ?

 

 

Ska nog vila pannbenet före middagen minsann.

Skönt att bara släppa allt och försöka vara som Peter Pan

" Think happy Thoughts " och där hördes glassbilens luriga melodi...

 

" vi lurar små barn, vi lurar små barn på deras veckopeng... "

Av Michael - 13 mars 2013 12:58






  • Vaknade före klockan p.g.a en full blåsa. Båda ungdomarna kom iväg till skolan utan protester och dom tog faktiskt sällskap. Vi har ett uselt väder och lätt snöstorm som inte är det minsta uppskattat just nu. Nu vill jag ha värme,kunna gå i shorts och t-shirt...
  • Efter att de lämnat lägenheten slocknade jag fullständigt. Vaknade runt halv 12 och med hundens ögon ivrigt stirrade ut mig förstod jag att klockan var sent slagen.
  • Hustrun har jobbat 07-12 och nu slockna hon i soffan typ 10 minuter efter hon kom hem så jag kan kolla lite tv eller film utan protester.... "Kicking back and relaxing"

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16
17
18 19 20 21
22
23 24
25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards