•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 29 oktober 2017

Av Michael - 29 oktober 2017 21:16



Att man skulle gå den väg man gjort.

Jag kommer troligen läka mer med tiden både i själen, huvudet och kroppen.

Fick i torsdag upp hoppet om att kanske såret under foten kommer

sluta sig inom 2 veckor...

 

FATTAR NI GLÄDJEN ???

 

Få kunna ställa sig i duschen utan att jag måste tejpa, plasta in

utan nu bara kravla sig in i duschhytten och njuuutaa.

Har inte kunnat bada utomhus på 2 år typ så snartkan jag vältra mig på stranden

och skrämma badgästerna med mina bilringar igen.ar

 

Längtar till mitten av November då vi som sagt skulle

resa till Ullared för massiv shopping. Det ska handlas julklappar till 5 barn och 1 barnbarn så det ser jag fram emot. Hoppas man väljer rätt när valet skall göras...

 

SEN... ska det bli hockeymatch i Karlstad den 18:e November.

Inget stordåds lag man möter men vad gör det när man får äntra templet

och se dom GRÖN VITA belägrar isen....

 

 

Men nu film innan sängen och sovmorgon.

Tack gode gud för "Höstlov"

 

 

Sköt om er alla...

Av Michael - 29 oktober 2017 00:12



Förra veckan lämnade jag in en skilsmässoansökan.

Fasade för det men har haft vetskapen om det i flera månader.

Varför jag aldrig sagt det tidigare var p.g.a rädslan.

Rädd för vad andra skulle tro, skvallra om, rädd för vad mina barn skulle tänka,

tro om mig......

 

Aldrig trodde jag att dom skulle ta det som de gjorde. Jo jag fattade att

dom skulle bli ledsna men var mest rädd för att dom skulle avsky, hata mig för all framtid.

Men deras kärlek är än mer starkare och att skiljas som vän med deras mor

gjorde allt lättare.

 

Numera bor jag ute på landet.

Fri från trängsel,måsten, folksamling, skvaller och vidriga blickar.

Kanske kan själen läka utan att bli dömd för något man aldrig gjort.

 

Har börjat få tillbaka julkänslan en aning men är inte riktigt där.

Kanske återfinner jag den när vi reser till Ullared jag och min sambo.

Läsa på Ge-kås blogg är ju lika illa som att förtrollas av wish.com faktiskt.

 

 

Får se hur många "Vänner"man verkligen har efter såna

nyheter man släppt...

 

 

Kram & Ta hand om er...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Oktober 2017 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards