•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 11 november 2018

Fars Dag...

Av Michael - 11 november 2018 20:12



Väcktes med frukost på sängen...

Ett meddelande blinkade från min son på messenger...

Det förkunnade ett buskap jag hade svårt att ta till mig.

 

 

Mina barn har ALLTID varit nummer ett även om jag

haft ett dåligt sätt att visa det på så när dom säger att

jag är BÄST ifrågasätter jag det direkt.

 

 

Har ALDRIG skadat mina barn fysiskt utan snarare

psykiskt utan att egentligen fatta det förrän flera år efter och när jag fick mina diagnoser på papper var det ingen ursäkt från min sida utan snarare en förklaring på varför.

 

 

När min dotter med sin familj sen "överraskade" mig med kort och presenter så blev jag mest berörd av kortet för även där var jag nära att brista ut i gråt....

 

 

Jag har alltid haft svårt för känslor och sen efter att jag gått in i väggen "BIG TIME" så blev det värre. Som tur, fel ordval kanske. Ja medicinerar mig nu och då raderas ilskan, sorgen, ja alla känslor kapslas in och göms undan.

 

 

Men annars har dagen varit underbar. Fått kram av mitt barnbarn, paket, tårta och hustrun lagade mat så nu ska jag glädja henne med (Hör och häpna Marielle) en Julfilm...

 

 

"We are going to the NORTH POLE of course"

 

Kan ni gissa vilken film?

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 18 mars 06:36

      Och jag går ut med denna känslan just idag.       Gick och la mig efter 22 igår och vaknade ganska utvilad efter 4 och sen 2 timmar senare vaknar frugan och rufsar till håret på mig.   Betalat räkningar och snart ska vi...

Av Michael - Söndag 17 mars 13:12

      Jo det ska jag tala om för dig. Här uppe på "gräddhyllan" Blåsut (Vänersborg, för dig som tror på Stockholm) börjar man höra gräsklippare (-2) man hör även alla hantverkare som startar sina projekt (nämnde jag -2?) det kapas ved, kl...

Av Michael - Måndag 11 mars 16:20

      Ingen hockey men jäklar va det BLÅSER I TRÄA IDAG... Nordliga vindar som nästan får Svea att lyfta så henne får man hålla hårt i denna dag.   Olika dokumentärer går växelvis här hemma nu när hustrun får bestämma. Nästa vecka b...

Av Michael - Lördag 9 mars 16:35

      Känns som jag gör framsteg med foten. I dagsläget är det en spricka kvar att behandla. Varje gång man kolla upp tån så hoppas jag men som så många gånger är det en sårficka som måste klippas upp.   Slipper dock massa omläggninga...

Av Michael - Lördag 9 mars 16:28

      Ja detta var inte den starten jag ville ha. Fick många timmars sömn inatt så det var skönt.   Hockey gav ingen glädje tyvärr. Kan finnas hopp om att ta 1 poäng eller 2 då vinner VI serien så än är det kanske inte hopplöst.   ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2018 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Skapa flashcards