•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 januari 2021

Av Michael - 23 januari 2021 18:20



Det övergår mitt förstånd.

Om man valt sin plats borde man inte klaga?

 

Om man bor högt upp i norr och inte vill/kan

flytta på sig när snön faller ner har man rätt att klaga då?

 

Naturen i norr förändras enormt

men är än mer vackrare när den täcks av snö.

Sen kan jag mycket väl förstå att 1-2 meter snö är

en hemsk känsla.

 

Här i mitten av landet har vi inte haft snömassor

sen 2010 och det lamslog hela kommunen.

För mig som fick gå dryga 3 km till jobbet en dag var

en utmattande resa. Snö upp till knäna och en 30 minuters

promenad tog mig då 2½ timma.

 

SAKNAR SNÖÖÖÖ...

 

Solen går ner typ 4

och sen känns det som midnatt.

Enda glädjen idag är hustrun, tacos och

Färjestads seger med 2-3 över Leksand....

 

Känns som jag svamlar så jag överlåter

resten av kvällen till er mina vänner.

Kommentera gärna och svara på min omröstning.

 

Väl mött igen !

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards