•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 25 januari 2021

Av Michael - 25 januari 2021 17:28



Vi fyllde på med massa material

runt stolpen men när vi skulle bränna häxan

så smet hon...

 

Jaja vi skulle ju ändå elda i tunnan och det

har jag gjort medans hustrun städat verkstad.

Hon kom av sig en stund för jag ställde frågan

om hon kunde se felet på slipmaskinen.

 

Skulle jag inte gjort för hon släppte allt

och trollbands av denna förbenade maskin.

Får be Ronny komma över en dag och se om han kan hjälpa oss.

 

Så dagens sammanfattning är...

Ingen bränd häxa.

Ingen ryggrad kvar.

Nagel ras på frun. (Jävla maskin)

Full släpkärra snart.

Hela gården luktar rök, inkl. mig själv.

 

Hustrun är nöjd så då får jag vara det med.

En glad fru är en bra fru eller hur Anders ?

 

 

 

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18 19 20 21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2021 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards