•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 januari 2022

Av Michael - 24 januari 2022 14:40



HUR mycket jag ser egentligen.

Blir en sväng till ögonmottagningen imorgon

efter att jag gjort förfrågningar och påtryckningar.

 

Antingen skall jag fortsätta med laser eller så skaffar jag

glasögon för nu är det inte roligt längre att gnugga ögonen

för att ens kunna läsa texten på tv:n. Visst kanske ett tecken

på att jag ska låta tv:n vara en stund men när man lever som jag gör

i dagsläget och ombeds att gå så lite som möjligt är detta enda

alternativet.

 

Får hoppas att gipsningen kommer hjälpa.

 

Brukar tjuvkika genom hustruns glasögon ibland

och då öppnas en helt ny värld. Inte samma storlek eller

brytning men vilken skillnad. Svårt finna bågar som jag gillar

men en vacker dag så ska väl även en blind tupp hitta rätt.......

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4
5
6
7 8 9
10 11 12 13 14 15
16
17 18 19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2022 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards