•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 19 april 2024

Av Michael - Fredag 19 april 13:08




Först regn sen snöblandat vidare till

halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...

 

Va fan!

 

Nu skriver hustru från jobbet att det

kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....

 

Skulle gå på match imorgon men det finns

inte ett plagg som håller mig varm i denna kyla,

jo kanske en skoteroverall....

 

Har inte skett något speciellt sen sist jag

skrev och ni verkar inte saknat mig heller så

varför gör jag detta? Dag ut och dag in varannan 

dag, vecka, månad, år ? Ja det vet nog bara GUD.

 

Min hustru alltså.

 

Till råga på allt har jag fått en stalker

runt halsen på Instagram som anser att mitt liv

hänger på en skör tråd om jag inte skaffar

personen som skriver ett Itune gift card.

 

Kan säga den korta versionen att personen 

i fråga fick det enkla svaret.

 

- Im homeless.

- I live in a cardbore box under a bridge

och att HEN satsat på fel häst för här ges

inga pengar ut.

 

Jaha ja, dags att fylla på spellistan

tror jag minsann. Närmar mig väl 10 h snart

som spelar randome så jag flyter på moln

när jag tränar eller rastar hundarna.

 

Vad händer hos DIG denna helgen?

 

 

 

 


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards