•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 april 2024

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41




Fiskesäsongen 2024!

 

Hämtade hem fiskeväskan och kikade

genom den lite innan jag tar hem resten.

 

Är fortfarande på tok för kallt.

Skulle bli en smula varmare till helgen

men då ska jag köra med skurborsten och såpa

sen blir det troligen fotboll.

 

Videosamtalat med mina spralliga barnbarn

imorse och det piggar upp. Se deras leenden

och hyss är så upplyftande. Snart ska Nellie

fylla 8 år och då ska hon få paket....

 

17:e Maj, Norges Nationaldag får maka på sig

och dela tårta med Morfars stora tjej...

 

Näst efter hustrun, barnen barnbarnen kommer

våra 4 benta vänner...

 

För mig kommer Leo

 

1:a

 

  Tyvärr avliden.

 

Sen kommer våra härliga hundar

Daisy och Svea...

 

   

Vi har haft massa katter genom åren

och slutligen fick dessa flytta med oss

eftersom räven tog 2 och bilolycka tog 1.

 

Nu lever vi med Ragnar & Elsa...

 

   

Tänkte skriva dammråttor men då skulle

hustrun säkert ta illa upp för sånt

ska man inte framföra öppet på sociala

medier tror jag hon skulle skrika åt mig.

 

Snart är det helg och med den ska 

det komma lite värme sägs det. Hoppas

på detta så man kan vara lite mer utomhus.

 

Ja nää... dags att kasta sig ut

innan ny nederbörd dimper ner för det

lockar inte alls hundarna och katterna

verkar inte bry sig alls....

 

 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2024 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards