•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Godmorgon...Middag... Hallå !!!

Av Michael - 5 februari 2009 11:21




Allt väl med er hoppas jag... Fortfarande lite vitt ute på marken men med +2.6 grader ute så tippar jag att den snön som föll igår inte ligger kvar så länge till tyvärr... Tyvärr säger jag mest för barnens skull för det har inte varit mycket pulkatid i backen det senaste halvåret så det vore kul med lite snö så dom kan få leka av sig lite.


Ska ta lite lunch nu och sen får jag se om kroppen och huvudet vill vara med resten av dagen. Sonen är hemma resten av veckan från skolan då hans förkylning inte vill släppa. Han sitter invirad i filtar där nere i soffan och spela playstation just nu medans sambon gör klart det sista av tapetseringen i hallen...


Hoppas själv på en jättebra dag med massa kommentarer från er läsare. Ja jag ska även smyga runt hos er inom en ort stund... Kram Micke




 
 
hanna

hanna

5 februari 2009 11:38

jodå,,ska nog försöka överleva denn dagen med,,även om det inte kändes så imorse,,,
Den dagen jag får avlastning,,när han kommer hem så fixar jag allt känns det som,,hihi
hörs nog av lite senare,,,kram

http://www.hanna76.bloggagratis.se

 
Peggy

Peggy

5 februari 2009 12:06

God middag..:-) ja här hos mig kom det snö igår oxå och det är som hos dig, lite vitt kvar på marken men jag tror inte att det blir långvarigt !!
Hoppas att du får en bra dag!
Kramar!

http://www.peggygirl.se

 
Sofia

Sofia

5 februari 2009 12:34

Hej!
Jovisst skulle hon anmälas, men jag vet inte om jag är rätt person till att göra det, är ganska liten och försynt ;)

Massor av gosiga kramar från Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

5 februari 2009 12:47

Ja ja!
Har du anmält nån?
Jag ska tänka på det under dagen.
Jag är bättre på att kramas än att anmäla!
Sofia..

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

5 februari 2009 12:53

Menar du det?
För mordhot? Hua så gnäller jag över pengar!

En till kram kommer här..

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
mickis

mickis

5 februari 2009 20:06

ha en fortsatt bra dag!

http://mermickis.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Söndag 19 maj 17:36

      Årets varmaste dag. (+26 i skuggan)   Stekande hetta och jag fortsätter dagen som jag slutade igår med att snickra vidare.   Bänken står klar så nu ska jag fortsätta med grinden som ska sitta på framsidan.   Ska bli skönt ...

Av Michael - Lördag 18 maj 18:42


      Kan bara hålla med dig där Tobbe.   Hon håller mig under strikt kontroll precis som Ronja gjorde med Birk, på en rep längds avstånd.   Skulle dock ha behövt åtstramning av  repet idag för jag gick som vanligt in i kaklet i...

Av Michael - Lördag 18 maj 07:39

Ja nu har jag gjort beställningen.   Snart kan jag och Tobbe sammanstråla med våra magneter och städa stadens vatten från metall som skräpar ner.   Gissar att jag får binda fast den gamle vid havet för han hävdar ju själv bli sjösjuk...

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards