•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 6 februari 2009

Prisfråga... Vill ha många ärliga svar... :)

Av Michael - 6 februari 2009 16:41




Ska ju starta den nya bloggen och vill ha med massa olika saker.

Men mitt brinnande intresse är just nu att försöka prissätta mina fotografier om dem nu går att sälja.


Vad skulle ni vara villiga att ge för dessa exempel om dem förstorades upp till 18x24 cm och sattes i en spraymålad träram.


Hjälp mig snälla !



 
 
Soffie

Soffie

6 februari 2009 18:00

Ha en underbar fredag ,
ååå så vackra bilder du har ikväll:O)

http://soffie69.blogg.se

 
hanna

hanna

6 februari 2009 18:43

har ju fått många positiva reaktioner,,va kul!!!,,ska bli spännande detta,,,,

http://www,hanna76.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

6 februari 2009 20:45

Duu, det där går inte att säga vad man vill betala för... ram?? Man får nog se dét i verkligheten först men det är väldigt fina bilder, ungerfär lika fina som mina, allra helst dom från Hunneberg...hii hii. Ha det gott. kRAmellikraam

http://ammis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mariah

6 februari 2009 22:45

Hej! Vad kul att du skaffat dig lite mer å göra!! Hoppas ni får flyt i erat sammarbete! Lycka till! Kram

 
Ingen bild

Micke

6 februari 2009 22:46

Svar Mariah:

Ja vi hoppas att det kommer gå bra. Responsen har varit bra men man vet inte hur det går. Kostar inget mer än tid att utföra detta :D

 
Annelie

Annelie

7 februari 2009 03:02

Snygga bilder måste jag säga, men JÄTTE svårt att sätta ett pris på de.
Det är det som är såå svårt med nåt man gjort själv.
Vet, när jag målade porslin för mååånga år sedan,, hade kanonsvårt att sätta pris när folk ville ha nåt målat.

Lycka till i alla fall.. // Annelie

http://minegen65.blogspot.com

 
Yvonne

Yvonne

7 februari 2009 08:20

Det är nog lite svårt att prissätta... Bilderna är fina, men kanske väldigt vanliga... Ungefär som alla oss andra bloggares bilder...
Ska jag köpa bilder i ram, så där, så måste det nog vara något ovanligare på bilderna. Sånt som jag inte kan ta kort på själv... Om du förstår hur jag menar...

Ja, det är min åsikt. =)

Ha en bra dag!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ammis

Ammis

7 februari 2009 09:01

Godmorgon vännen! Allt väl? Idag är jag uppe tidigt för att ha varit ute så sent fast det blev inte sååå sent,hemma vid tolv så det var OK. Trött ändå, man är ju van att lägga sig lite tidigare. Ha det gott.

Kramelikram

http://ammis.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

7 februari 2009 09:33

Lycka till!
Jag har oxå lite svårt att säga vad jag skulle vilja betala.

http://www.metrobloggen.se/annelieh

 
Ingen bild

Marie-Louise

9 februari 2009 13:52

Har just kollat igenom dina bilder för en kommentar. Du vill ju att man ska vara ärlig. Så det tänker jag vara.
Jag är själv professionell fotograf sedan 27 år tillbaka och du ville ju att en kunnig på området skulle bedömma dina bilder.
Och jag tror personligen att ingen skulle betala för helt vanliga amatörbilder. Det måste finnas mycket mer känsla och djup, och bilderna måste vara väldigt skarpa, om dom ska väcka intresse hos folk. Jag vet inte vad du menar med spraymålade ramar, men det låter också väldigt amatörmässigt och lite billigt...
De bilder du har visat, är ju såna bilder som finns i mer eller mindre, alla familjealbum. Helt vanliga, lite halvsuddiga bilder.
Så för min del tycker jag att du kanske ska tänka om just när det gäller fotografi-försäljning och hitta på något annat kul som du kan göra med dina bilder! =)
Men självklart ska du ju fortsätta fotografera! Men kanske mer för din egen njutnings skull! =)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Torsdag 25 april 20:31

      Är folk besatta av djävulen?   Detta ville min hustru att jag skulle fråga er läsare.   Det skjuts mer och mer besinningslöst på våra gator. Nu kan man inte ens säga ifrån utan att bli nerskjuten och dessutom framför sitt ...

Av Michael - Onsdag 24 april 15:41

      Fiskesäsongen 2024!   Hämtade hem fiskeväskan och kikade genom den lite innan jag tar hem resten.   Är fortfarande på tok för kallt. Skulle bli en smula varmare till helgen men då ska jag köra med skurborsten och såpa sen ...

Av Michael - Fredag 19 april 13:08

      Först regn sen snöblandat vidare till halvt om halvt hagel och slutligen snööööö...   Va fan!   Nu skriver hustru från jobbet att det kommer snöa hela sommaren, ho har blitt galen....   Skulle gå på match imorgon men det f...

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards