•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 2 mars 2009

Godkväll Bloggers

Av Michael - 2 mars 2009 19:33



Tydligen ingen som ville adda mig i länklistan så jag får snällt sitta här och drömma om nya bloggvänner. Mycket nöjd med dem jag har men vill gärna ha flera... Hoppas det dyker in några under livets långa lopp.


Ammis är packad och inmålad i sängen gissar jag så jag spelar ingen musik för dig idag vännen... Samma gäller väl Jana som är dålig i hals och öron men säkert inte ligger och kurerar sig utan jobbar tappert vidare...


Hanna kämpar vidare med sitt körkort och känner nervositeten komma tätt inpå så ni med körkort kan gott gå in och ge henne en lyckospark... Hmmm kanske inte du då Jana McRae *fniss* (Rally Kalles Syster) Nej du är säker bakom ratten vännen... 


Min mailserver lever ett eget liv och är tight som en nunna i kloster... ( släpper inte igenom något alls ) så jag får väl se om jag får några mail överhuvudtaget i framtiden...Ringa Comhem´s felanmälan är som att ringa taxi ( Var god dröj ) och även om det inte kostar mig något att ringa får jag kramp i nacke och arm innan jag får svar därifrån... *SUCK*


Inget på tv värt att se på och filmer har jag iofs men lär få se dem själv för sambon var trött och har lagt sig redan... Då kan man iofs se det man vill när hon somnat men man får vänta liten stund... *s*


Hittar ni på nu ikväll...?


 

 
 
AnnelieH

AnnelieH

2 mars 2009 20:17

Tack för ditt välkomnade..alltså tillbaka välkomnande..kram//annelie

http://annelieh.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

2 mars 2009 21:09

Det är kul att hitta mäns bloggar. Din är fin.

http://www,sparaochres.blogg.se

 
AnnelieH

AnnelieH

2 mars 2009 22:18

Jag känner mig hemma här men jag saknar lite funktioner som fanns på metro, hur man kunde ändra sin text, alltså typsnitt och enkelheten med att ladda upp bilder direkt utan att behöva ladda in osv. Att kunna svara på kommentarerna var oxå bra. Men segheten höll på att ta knäcken på mig, fullständigt!

http://annelieh.bloggagratis.se

 
lastbilstanten

lastbilstanten

2 mars 2009 22:30

Jag lägger gärna till dig i min länklista om jag får?? *lägger huvudet på sned och frågar snällt*

http://www.lastbilstanten.bloggagratis.se

 
Ingen bild

anna

2 mars 2009 22:39

i love your blogg!

 
Ingen bild

Micke

2 mars 2009 22:40

Svar Anna:

Tack vem du nu är :D

 
Mollan70

Mollan70

3 mars 2009 08:57

Visserligen är jag blondin men jag klarar de flesta frågorna ändå!

http://www.metrobloggen.se/Mollan70

 
Jana

Jana

3 mars 2009 10:01

Ja man får tappert jobba vidare även om man inte är i toppform =)

http://www.retrohouse.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Måndag 15 april 14:28

      Man kanske inte alltid ska skriva vad man tycker men denna gången anser jag att VI har inget att skämmas för, det bör andra göra.   55 år gammal och inte varit så stor fotbollssupporter mer än hemma i soffan men på dom sena...

Av Michael - Måndag 15 april 13:28

      Och här sitter jag och lägger in mina Youtube låtar på Spotify listan så jag kan förlänga promenaderna med mina favoriter...   Plockar bort lite udda låtar och i med mera upbeat så man får upp pulsen en aning. Skulle säkert ...

Av Michael - Fredag 12 april 13:47


      Regnet faller igen...   "chasing you like a shot of whiskey" Ja lite så är det att fånga dagen med vackert väder faktiskt.   På tal om väder, min vän Magnus gnällde en dag om ha minsann inte bokat snön som föll. Roliga  i ...

Av Michael - Torsdag 11 april 17:47

      Men det har banne mig inget med Trisslott att göra utan vädret. Regnet försvann och solen tittade fram igen.   Plötsligt har vi +12 och strålande solsken. Sånt är man inte bortskämd med i dessa breddgrader.   Som tur är har ...

Av Michael - Torsdag 11 april 11:32

      Efter ett kort besök på Vårdcentralen tog jag mig en kort promenad hem. Visade sig att det gav 3.32 km in och nu står jag snart på 1 mil   Inte illa enligt mig även om kroppen tar stryk. Värst är konstigt nog min vänstra fotled ...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards