•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 4 mars 2009

Av Michael - 4 mars 2009 21:06




Är det bara jag som är less på att varje dag i e-posten ha
minst 3st bantningstips och piller man kan köpa?
Jag har skapat min egen diet, så här ser mina 10 punkter ut:





1.

Om du äter och ingen ser dig, då får du INTE i dig några kalorier.

2.

Då du äter en bit godis samtidigt som du dricker en sockerfri läsk,
så slår den sockerfria läsken ut godiset kalorier.

3.

Det du äter tillsammans med en kompis räknas bara till hälften.

4.

Mat som används för medicinskt ändamål räknas aldrig, som lite
avstressande chips, en kvällskopp med varm choklad, ett glas
konjak och lördagsgodis.

5.

Skaffa dig feta vänner så ser du smal ut

6.

Mat och godis som intages på bio innehåller inga kalorier eftersom det
är en dal av underhållningspaketet.

7.

Delar av kakor innehåller inte kalorier, eftersom kaloriera rinner ur när
man delar dom.

8.

Natt mat är bra för dig. Kylskåpets lampa är inte stark nog att visa
kalorierna vägen till den mat du tar ut.

9.

Allt som är iskallt, kommer direkt från frysen innehåller inga kalorier.

10.

Mat med samma färg har samma antal kalorier i sig. Exempel på detta
är spenat och päronglass samt champinjoner och vit choklad.

Av Michael - 4 mars 2009 17:59




Sitter man här igen...

Trött, grinig, förväntansfull inför morgondagen.

Imorgon ska jag stå givakt utanför vår lägenhet klockan 08:00 och blåsa tapto

när grannarna tassar förbi trötta och hängiga... *blink*


Imorgon ska jag städa och sen får jag se vad som sker...

Gäller att komma ur sängen 07:00 äta frukost, tvätta sig, raka mig sen på med arbetskläder innan rallybilen går in till stan.


Magen är sådär lagom överjäst nu efter en god portion potatis och ugnsbakad falukorv. Underbart gott som vanligt när vi lagar mat... *skryt*


Nej om jag skulle gå ner och vräka ut mig i soffan en stund nu medans sambo och dotter är borta. Sambon ska klippa och färga håret på sin mamma och dottern ska somna i solariumet... Dem blir nog borta hela kvällen så nu kan jag och min son härja runt tills det blir sängdags... :o)


Ha en fortsatt trevlig kväll !



Av Michael - 4 mars 2009 14:25




Nu på vovve.net så nu hoppas jag den ska locka lite nya kunder till oss...

Vi tillhandahaver otroligt fina hundmotiv som vi köper från Embird  så ni med hundar, kennel eller andra som helt enkelt ÄLSKAR hundar tycker jag ska kika in på den sidan...


Billig reklam tackar jag aldrig nej till... På det sättet förlorar vi endast 30:- för 40 dagar om vi inga kunder knyter till oss. Vi kanske kan få några att spara sidan inför framtiden och det funkar ju med. Just denna annonsen riktar sig till hundägare men vi gör ju mindre jobb åt alla...


Nu ska jag kila ner en snabbis och fundera ut middag för det suger verkligen i magen just nu... Tjabba - Tjena - Hallå så länge... Adios Amigos !!!



Av Michael - 4 mars 2009 12:53



Kom jag fram till datorn en liten snabbis...

Sambon har jobbat med broderier hela förmiddagen och det verkar som allt kommer på en gång och mailen, beställningarna kommer som en räddande ängel just nu. Vi har 500:- kvar att leva på fram tills den 18:e och det SUGER verkligen just nu...


Men det ska vi försöka övervinna på något sätt, vet inte hur men det måste gå annars vet jag inte hur vi ska fixa detta. Hunden och barnen ska ha mat anser vi sen får jag och sambon ta av reserven... Jag har ju bilring uppumpad så jag klarar mig gott och väl utan hinder.


Hade lite otur igår kväll ( Kan du tänka dig Jana ) när jag skulle gå på toaletten "råkade" jag sparka foten i en 9 kilos hantel som låg placerad på golvet. Tån sprack upp och jag fick säkert en liten spricka i tån för de värkte och pulserade hela natten och idag gör det hyfsat ont att stoppa ner foten i skon...


Ja nu vet ni lite hur det ligger till...

Ska fortsätta att greja med broderier här nu och hoppas att det går lindrigt för nu ska här inkasseras pengar snarast...


Hörs av mina vänner... Kram



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Mars 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards