•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Direktlänk till inlägg 8 maj 2009

Hockey i Saudiarabien ? (Fredagsskoj)

Av Michael - 8 maj 2009 15:28

# 5




Ett brynäsfans, ett timråfans och ett modofans var i saudiarabien. Dom var på en bar och dom hade druckit mycket så dom började bråka om vems lag som var bäst.
- Mitt lag är bäst!
- Nej mitt!
- Nej mitt!


Och så höll dom på tills polisen kom och sa att det var olagligt att bråka medans man drack i saudarabien så dom skulle få tre piskrapp var. Dagen dom skulle så piskrappen på var kungen stan och han var på ett jättebra humör så han sa:
- Ni kan få en önskning var, men ni får inte önska er att inte få några piskrapp!


Först var det brynäsfansets tur och han såg sej omkring och såg en gubbe som sålde hö...så han sa att han ville ha en stor hösäck fastbunden på ryggen när han piskades. Men gubben som skulle piska blev jättearg så han slog rakt genom direkt!


När det var timråfansets tur så önskade han sej att få två hösäckar fastbundna på ryggen. Men gubben som piskade blev bara ännu argare så timråfanset blev nästan medvetslös. Nu var det modofansets tur och kungen sa:
- Eftersom jag alltid har hejat på modo så får du två önskningar.


Då sa modo fanset:
- Jag vill ha fyrtio piskrapp... men jag vill också att ni knyter fast timråfanset på min rygg.



- MÄSTARNA FRÅN KARLSTAD / FÄRJESTAD -



 

 
 
Ingen bild

Ammis

8 maj 2009 16:14

ja ja ja. Cyklade fr. "stora" vägen in mot Hullsjön och hem, DET är 1,5 km.... Fick skjuss resten...nöjd??? Ursäkta min dåliga förklaring ;0)

Kramelikram

 
Sanna

Sanna

8 maj 2009 16:18

Vad synd... men jag kan förstå att det blir en stor kostnad för er. Ni får bli stora :D

http://cdwoman.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Michael - Söndag 19 maj 17:36

      Årets varmaste dag. (+26 i skuggan)   Stekande hetta och jag fortsätter dagen som jag slutade igår med att snickra vidare.   Bänken står klar så nu ska jag fortsätta med grinden som ska sitta på framsidan.   Ska bli skönt ...

Av Michael - Lördag 18 maj 18:42


      Kan bara hålla med dig där Tobbe.   Hon håller mig under strikt kontroll precis som Ronja gjorde med Birk, på en rep längds avstånd.   Skulle dock ha behövt åtstramning av  repet idag för jag gick som vanligt in i kaklet i...

Av Michael - Lördag 18 maj 07:39

Ja nu har jag gjort beställningen.   Snart kan jag och Tobbe sammanstråla med våra magneter och städa stadens vatten från metall som skräpar ner.   Gissar att jag får binda fast den gamle vid havet för han hävdar ju själv bli sjösjuk...

Av Michael - Onsdag 8 maj 15:12

      Med att göra saker i mindre doser. Det gör lika ont efteråt men inte lika länge numera så jag har kortare tid att  behöva vila upp mig.   Igår tog jag dock i för mycket. Jag städade nere i hyresvärdens utrymme så det blir lä...

Av Michael - Måndag 6 maj 21:32

      Ja det var ett måste efter veckan som varit. Ryggen var inte snäll inatt och mina armar ska vi inte tala om. Säger som Ivan Boring:: - Svetten rann uppför ryggen.   Imorgon är det dags igen för ett besök till Bildoktorn före s...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards