•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 8 december 2009

Av Michael - 8 december 2009 20:39





Har jag varit idag...


Fått massa gjort på jobbet dock men vad hjälper det nu när

jag sitter här som en zombie. Handlade mat till mig och barnen efter jobbet och även en låda med massa saker i till min dotter

som imorgon fyller 14 år...


Hon får en låda fylld med massa "tjej-saker" och lite små personliga saker som jag ville ge henne... Imorgon ska vi väcka henne tidigt och jag får rita kors i taket för jag gissar det är enda dagen på året förutom Julaftons morgon som hon och hennes bror vaknar tidigt...


Får försöka rycka upp ögonbrynen nu för jag ska snart ut med Leo

på hans sista runda innan sängen.

Hoppas eran dag har varit bra för det har min...


Kram på er

Av Michael - 8 december 2009 07:13





Funderar jag på att döpa min tv-serie på Animal Planet...

Verkar som det mest passande namn just nu eftersom vår butik har

fått in objudna gäster som jag lockar in i fällor...


Är en djurälskare annars men när dessa djur förstör våra varor

och äter sönder förpackningarna så måste vi försöka göra något.

Igår upptäckte jag att en mus/råtta käkat sönder en förpackning toapapper och sedan i allt pappersbös hade den lilla "råttan" gjort sina behov.


Man får vara glad kanske över att "den" använde papper till att torka sig med men inte gör det saken mindre ohygienisk...


Nu lämnar vi detta ämne och vandrar vidare...

Söndagen den 20:e ska jag  jobba 10 - 15.15 "Yippie" (NOT) och för en gångs skull innan året tar slut kommer jag ligga + på tidbanken...


Nää... dags att sluta svamla och rusa ner och göra frukost till sonen innan han ska med taxin till skolan.


Hoppas ni får en underbar dag mina vänner...


Kramar om !



 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7
8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21
22
23
24
25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards