•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 1 juni 2009

Av Michael - 1 juni 2009 20:44




Imorgon 09:00 - 18:00 startar jag min praktik på Vargöns Järnhandel.

Ska praktisera där 1 månad sen hoppas jag att jag skött mig och att ägaren vill anställa mig i form av "Nystartjobb" där arbetsgivaren får hela 62% av AF för att dem vill anställa mig...


Hoppas du klarade av väntetiden Hanna... *blink*

Var ju tvungen att skriva nu medans du fortfarande har internet (hoppas) och du var ju lite nyfiken... =o)


Vart fullt på schemat idag och när man nu summerar dagen ser den ut på följande sätt:


  • Frukost (ute på framsidan)
  • Nytt golv lagt i vardagsrum
  • Flytta in möblerna och möblera om
  • Vi försökte göra nytta i mors rabatter (Sambon klara skivan)
  • Lagat bilen (igen)
  • Fixat middag (Grillade kotletter & pommes + sallad)

Ska snart ut med Leo sen en kort stund framför tv:n sen ska jag sova gott

hoppas jag om inget studsar upp i tankarna...


Återkommer...(Kanske)



Av Michael - 1 juni 2009 12:28




En aning varmt för mig men hellre det än drivis och hagel...

Golvet är nu lagt och snickarn är och köper nya golvlister som dom säkert lägger efter middagen.


Vår middag idag består av: Potatis med fisk & äggsås...

Känns skönt att få inlagt golvet för man kan möblera om och få allt avdammat och få rummet riktigt städat så det blir rent och snyggt.


Känguruspott...! ! !

Hahaha, så det blev. Jag greppade första ordet som flög ur mig och tyvärr inget ord man använder ofta gissar jag ?

Är hungrig så jag ska ta mig en munsbit före middagen som kommer serveras lite senare ikväll på altanen.


Sköt om er mina vänner...



Av Michael - 1 juni 2009 09:42




07:13 Blir man väckt av sambon och snickarna står utanför dörren.

På med kläderna, halvsova i toastolen sen ner och tömma ut det sista ur akvariet som vi inte orkade göra igår natt. Slutade bära strax efter 00:30 ungefär och varenda muskel i kroppen gjorde ont...


Inspektionen som skulle göras idag blev inställd eftersom bovärden har massa lägenheter att besikta då många har flyttat ut i helgen. Nu fick man en tidsfrist och hinner förhoppningsvis städa undan lite till imorgon...


Snickarn ska få bli mobbad lite nu för jag spelar Färjestad musik och han håller på Frölunda förstås... *usch-fyy-blää*

Hahaha...kan han bara ha när han håller på sånt skitlag...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards