•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 28 juni 2009

Av Michael - 28 juni 2009 22:58



 



Hoppas bara att det svider av rätt anledning.

Vill ju behålla det man byggt upp även om det byggdes på 3 timmar. Jag pratar om uppbyggnaden av min solbränna som jag vill ha med mig till Karlstad längre fram i Juli...


Eller vill säga om jag får ledigt av min chef.

Ser just nu ut som ett stoppljus eller kanske som en grisrosa signalkräfta och min sambo ska snällt smörja in axlarna med hudlotion så jag kan hoppas på att få lite sömn inatt...


Hoppas nu att ni får en god natts sömn alla goa härliga vänner.

Ber att få avlägsna mig sakta men säkert till ett varmt sovrum som befinner sig placerat i söderläge och som har gräddats med 40 graders värme hela eftermiddagen...


Sov Gott !




 



Av Michael - 28 juni 2009 19:02




Grillen är tänd och jag har precis penslat in och kryddat kycklingfiléerna som snart ska grillas. Till det blir det pommes, sallad och majskolvar...

Solbrännan ger mer och mer avtryck och ger sig väl tillkänna men inget obehag så kanske avslutade man solandet i tid denna gången...


Har en olidlig otur med mitt solande och minns senast jag brände mig och fick stora blåsor på axlarna som gjorde grymt ont. Men man lär sig med åren hoppas jag...


Hur har eran dag varit ?

( Kollar efter istället ) ;)



 

Av Michael - 28 juni 2009 15:28




Men som tur var hade vi en stund på stranden.

Har förmodligen bränt mig lite på ryggen men vill man va fin får man lida pin... Snart ska vi gå till Netto och köpa briketter sen blir det fika med granne. Bjuder på glass och cocktailbär och min dotter ska ta jordgubbar...


Hoppas att ni har lika underbart väder och kan ducka undan solen när den är som värst...


Kram



 

Av Michael - 28 juni 2009 00:30




Gott med nygrillade kotletter och potatisgratäng.

Sambon hade läskats på jobbet och var sugen på grillat kött så vi gick jag och barnen till affären för att möta upp henne där sen inhandlade vi kotletter, lövbiff och gratängen...


Dottern tog en lövbiff sen hägrade jordgubbar med grädde mera så hon fick snällt rensa dom och nu har vi fått i oss det också så nu kan vi sova gott och upp tidigt imorgon för en heldag på stranden...


Så nu är det dags för sängen och jag önskar er God Natt.

Ha sköna drömmar och sov så gott... Kram



 



Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards