•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 18 juni 2009

Av Michael - 18 juni 2009 22:51




Hade en tanke hur dagen skulle bli innan jag började men när man kom till jobbet halvt genomdränkt fick man ställa om planerna totalt.

Först packa upp lite varor i 1½ timma ungefär sen lasta ur lastbilen. Den var packad från golv till tak med tunga rullar med bilklädseltyger där varje rulle vägde mellan 100-150 kg/styck...


När bilen sen var tom vart det stiltje i kanske 20 minuter sen tog vi med oss det nödvändigaste, tankade lastbilen och styrde mot Tanumshede för att lasta mera rullar. Tog oss en timma dit, 1½ timma att lasta sen bjöds vi på lunch jag och chauffören och det blev buffé "Ät så mycket man orka" 


Jag hade orkat mycket mer än vad jag åt men ville inte sitta där och slabba i mig inför chefens bror så jag lät magen vila efter 1 portion med Ris, brunsås & kycklingfilé...


Sen for vi tillbaka till butiken där vi väntade med att lasta ut lastbilen tills på måndag. Men eftersom den andra lastbilen var full fick jag snällt lasta av den istället. Den var lastad med stålbalkar som ska monteras ihop nästa vecka... Kan lova er att mina underarmar kommer värka som satan om jag har riktigt otur.


Men nu blir det lite tv innan sängen... Take Care... Sov så gott



 


Av Michael - 18 juni 2009 22:00




SOM SÅ UNDERBART KLICKADE

PÅ HEMSIDAN SÅ JAG KUNDE KOMMA

ÖVER DEN MAGISKA GRÄNSEN $100.00


TACKAR ER AV HELA MIN PLÅNB...

NEJ JAG MENAR HELA MITT HJÄRTA


;O)


BRODERIDESIGN

Av Michael - 18 juni 2009 21:45





Har jag tilldelats...

Nettan ansåg min blogg vara charmig och det kan man ju inte göra annat än att tacka och tilldela andra vänner.


Ta åt er och dela med er alla i min länklista för ni är speciella var och en glöm aldrig detta...


Tänker lite extra på...



Eller ja ALLA i länklistan som sagt är VÄL VÄRDA denna AWARD...

Kram på er alla och ha en skön och underbar Midsommar.






Av Michael - 18 juni 2009 07:48




Jag har utanför just nu...

Ska cykla till jobbet om typ 30-40 minuter och himlen har öppnat sig.

Kommer ju inte kunna rensa upp på utegården idag i detta skitväder för då kommer jag ligga i sjuksängen hela midsommar.


Men jag får väl snällt ta på mig regnkläderna och se glad ut antar jag.

Kanske kan få sambon att köra mig för hon ska upp nu klockan 8 sen åka till Götsäter runt 9...


- Ska jag köra dig idag...

Kom det precis från sovrummet. YES YES YES YES !!!

Jag slipper cykla i detta eländiga skitväder och det i sig höjer moralen.


Dags för frukost sen iväg.

Hörs av senare ikväll, ni som inte är hemma då önskar jag en...


. . . . TREVLIG MIDSOMMAR . . . .


Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards