•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 23 juni 2009

Av Michael - 23 juni 2009 22:45




Dags att krypa ner i sängen och drömma om nya äventyr.

Sen om det blir goda eller dåliga äventyr återstår att se men det är ju dock endast en dröm som tur är...


Känner mig rätt trött och det på ett positivt sätt.

Ingen värk i kroppen utan den är utmattad p.g.a jobb och tidiga mornar eftersom jag går upp 7 på morgonen...


Haft en bra dag på jobbet ur många olika synvinklar så det kan inte bli sämre tycker jag. Försökte grilla mig i solen som vissa andra gör på dagarna men jag mäktade med 10 minuter i 35-40 graders solsken sen gick jag raskt in i skuggorna för att skydda mig...


Ja nog svamlat om detta nu...

Dags för sängen som sagt så nu ber jag att få säga God Natt.


Dröm Sött...


 


Av Michael - 23 juni 2009 20:20




SVERIGE - SERBIEN

OCH GRILLAT TILL DETTA 

KÄNNS HELT UNDERBART


HEJA SVERGIE


 

Av Michael - 23 juni 2009 19:10




Massa jobb idag både inne som ute.

Fick trevligt bloggbesök på förmiddagen av ammis som skulle komma på snabbesök men även köpa badleksaker till sitt barnbarn...


Trevligt att ÄNTLIGEN träffas efter så många löften. *blink*

En roligare och trevligare människa får man leta efter med spårljus... Lätt för att skratta och glad hela tiden så vem kan egentligen klaga på denna dagen ?


Sen fick jag besök av en återförsäljare som ville vi skulle köpa fiskegrejor så det mötet kändes lite pirrigt kan jag lova men det gick vägen det med som tur var...


Sista timmarna hade jag fullt upp med städning ute på lagergården och sen uppackning av varor. Inget glamoröst jobb men jag tycker om det även om det kan kännas tråkigt ibland. Någon måste göra jobbet och nu ligger det på mina axlar så enkelt är det...


Mmmm... Grillen doftar så snart är det dags för middag så jag får gå ner och kolla läget och kanske göra lite nytta.

Hörs lite senare igen... Kram





Av Michael - 23 juni 2009 08:18




Hoppas ni fatta något av det där skicka vidare för jag vart helt omtumlad precis som du Jana. Men nu har jag gjort mitt sen får vi se om ni kan göra det lika bra eller kanske rent av mycket bättre...


Kroppen mår bättre idag och jag hoppas den ska hålla veckan ut.

Hoppas även att min handläggare på AF ska ringa min chef och fråga om min framtid så jag vet hur det kommer att gå...


Håll tummarna !!!


Ha en underbar dag... Kram




Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards