•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 24 juni 2009

Av Michael - 24 juni 2009 21:28




Ammis sitter och ölar och ni andra sitter säkert och kisar på altanen/balkongen eller genom fönstret för att få en sista skymt av solen så jag loggar ut och kryper ner i sängen och somnar till något på tv:n...


Hoppas ni får en fortsatt trevlig kväll utan mig för nu ger jag mig.

Önskar er alla en riktigt god natt & sweet dreams...



 


Av Michael - 24 juni 2009 20:14




Redan onsdag och själv fick jag för mig det var tisdag så det vart en trevlig surprise att komma på det inte stämde. Nu har man 2 dagar kvar av denna veckan sen är det helg igen...


Hoppas bara vädret är lika underbart då med så jag med får njuta lite av solskenet mer än 20 minuter på rasten. Mina barn har varit på stranden en stund under eftermiddagen och dom badade en stund medans sambon troligen läste en bok...


Lite avis blir man för trots att temperaturen är behaglig i butiken så är det en aning klibbigt eftersom vi jobbar inuti en plåtlåda. Men man klagar inte för det går att få frisk luft om man nu vill...


Magen är full med god mat som min moder bjöd oss på idag. Färdiggrillad kyckling och pommes satt gott i kistan. 

Hur har er dag varit då ???


 

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards