•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 5 december 2011

Av Michael - 5 december 2011 22:32

  Hade ren tur tror jag.


Deadline gick ut 4:e (märkligt nog) men jag kastade mig

på telefonen och sa som det var och dom accepterade detta

på arbetsförmedlingen så nu köpte jag mig lite extra tid...




Speciella dagar som kommer framöver med början idag. Mamma fyllde idag 65 år ! HIPP HIPP HURRA...

Min dotter fyller 16 år den 9:e OCH min pappa fyller 70 år den 13:e sen avslutar vi året med Julafton.

Det bästa med nästa år är min... Eller vi går vidare till nästa punkt på dagordningen.




Annars idag har inte mycket skett.

Gjorde tonfisksallad till lunch, promenad med Leo ner till vattnet

sen hem tog en varm stärkande kopp te innan jag tog en tripp till Netto.

Gjorde mat till mig och ungarna sen TROR jag det vart en liten middagslur i soffan.




Kollat hockey med gott resultat... HV - FBK  1 - 3

och eftersom det vart sent inatt ska ju nu krypa ner.

Slår vad om at jag somnar snabbt för jag känner redan

att tangentbordets knappar fjädrar tillbaka mot pannan

allt eftersom jag skriver... (Allvarligt va ?)




Önskar er alla en riktigt godnatt !




 


Tänka sig det snöar ute sägs det...

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards