•*¨*•☆¸.•*¨*• Tomten •*¨*•☆¸.•*¨*•

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Michael - 12 december 2011 17:48

  MEN...


Jag kom av mig fullständigt.

En varm kokande dusch sen vart jag i dimman.

Börjar dock kallna igen så jag ska snart krypa ner i soffan

under mitt täcke tror jag faktiskt...




Önskar er en fortsatt mysig kväll...

Av Michael - 12 december 2011 11:35







Inga problem alls att gå upp idag.

Sonen va lite värre med men när han väl va uppe

och började ge ljud ifrån sig i form av tät slemhosta

och sa att han hade ont i halsen så fick han lägga sig igen.



Själv åt jag knappt 2 smörgåsar sen började jag

må ja faktiskt "BAJS" nysa, frysa och magen upp och ner.

Somnade 2 timmar på soffan och frös ännu mer när ja vakna

så jag drog på mig fleecetröjan och ullsockar.



Kanske förstår att hundpromenaden var inget vidare.

Uppigande samtal om snabbt tillfrisknande gjorde gott

fast nu sitter jag och fryser redigt igen så kanske ska ta

en Ipren och på med varmare kläder trots att vi har+24 i rummet

som jag befinner mig i...



Peace Out !

Presentation

Omröstning

KOLLAR DU REA LÅDAN NÄR DU HANDLAR FÖR VAROR MED KORT DATUM?
 JA
 NEJ
 VARFÖR?

Fråga mig

23 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästboken

FEEDJIT

Översätt / Translate

Online



Ovido - Quiz & Flashcards